Terug naar overzicht
Kennissen van mij hebben daar hun feest gehouden. Ik was er niet aanwezig, maar toen ik polste naar hun reacties waren ze laaiend enthousiast! "Alles was perfect", zeiden ze. Dus...
BesteIk ben ook van de streek en moet zeggen , het stond ons ook eerst heel erg aan .Na wat navraag hebben wij besloten om het niet te doen .Vele mensen hoort die zeggen dat het er tocht en dat het eten niet lekker was .Ik denk dat het bij ons "ten dauwe" wordt .Groeten
joris,mijn vriend & ik houden ons feest er binnenkort in de crypte & binnentuin. 2 prachtige locaties!!!! we waren er direct weg van. wijzelf hebben enkel positieve ervaringen (tot nu toe): professionele aanpak en een begeleiding die openstaat voor suggesties, lekker eten (zelf uitgetest op het gratis diner dat alle trouwers krijgen aangeboden), enz. Ik zou echt niet weten waar die "tocht" commentaar vandaag komt. succes!marijke9/8/08
Goeiedag.Ik heb er paar keer gedraaid en alles liep er gewoon perfect !Voor welke zaal zouden jullie gaan Ignasia of Ambrosia ?Mvg www.klimaxsmusic.be
Hallo,Wij zijn 12 dagen geleden getrouwd en ons feest ging door in het Godshuis. In één woord 'perfect'!!!Het eten was zeer fijn en super lekker. De bediening was ook zeer goed. Ik ben een perfectionist en let op heel veel maar er valt niks negatief over te zeggen.Ik ben zelf al veel naar trouwfeesten moeten gaan dus ik kan al heel wat vergelijken. Vele mensen op het feest vonden het daar prachtig en ook heel lekker. Het was een feest om nooit meer te vergeten!!!Moest ik jou zijn zou ik niet twijfelen :)groetjes Katrien
Allemaal superbedankt voor de commentaren :-)ga morgen eens bellen om een afspraak te maken
hey,wij hebben er op 5juli ons trouwfeest gegeven en zijn toch niet onverdeeld enthousiast. Zo waren ze plots een muziekinstallatie aan het zetten waar we niets van wisten, was de risotto niet gaar, was één van de desserthapjes verkeerd (niet erg, maar staat wel lullig op de menu), werd het zoet afsluitertje van de eerste receptie na het dessert geserveerd,... (ik kan nog wel enkele dingen noemen)maar misschien zijn we te perfectionistisch, het zorgde in elk geval voor wat extra stress bij ons die dag.wij konden jammer genoeg niet in de tuin aangezien het lichtjes regende net voor de receptie en dus alles in de crypte voorzien was (waar het zeer warm was, net als in de feestzaal, jammer genoeg geen tocht :-) )De genodigden hebben gelukkig niet veel gemerkt van de mankementjes en het feest heeft nog tot 5u geduurd, waarna we besloten dat het genoeg was. zeer goede reacties gekregen in elk geval...groetjes,voor de rest is het natuurlijk een zeer mooie locatie, ook om foto's te nemen.