Terug naar overzicht
Toen ik begin juli mijn kleed ging passen, hingen er solden bij Linea Raffaelli in Brugge. Het is blijkbaar nu. En naar ik kon opmaken, verkopen ze dan pasmodellen. Ik vraag me dan wel af of je die ook kan laten aanpassen...
Hey!De solden in de bruidswinkels zijn al een tijdje bezig.Twee weken geleden was ik bij Linx in Hasselt en daar was heel wat te vinden in solden, maar dan vooral in de suitekleding.Ook van andere bruidswinkels heb ik al heel wat reclame zien passeren!Veel succes ermee!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Hey,ik trouw volgend jaar in mei en ik dacht ook eind september/begin oktober te gaan. Maar toen ik op de website van Maxim's Couture nog eens een kijkje ging nemen, zag ik dat ze uitverkoop deden (vorige maand). Ze hadden een rek met 50% en op de rest waren er ook kortingen van 10% - 20% - 30%. Er waren ook schoenen van Linea Raffaeli in uitverkoop! Ik had zoiets van : 'ik ga eens kijken of ik iets moois vind en anders ga ik eind september terug. En jawel ik vond mijn droomjurk en kreeg 30% (Marylise collectie 2006)! Voor ons trouwbudget toch mooi meegenomen!Groetjes