Terug naar overzicht
HoiIk heb bij Ocool lolly's in allelei vormen en kleuren gekocht. Daaraan heb ik dan met een mooi lintje een sleutelhanger gehangen en een kaartje met onze naam en datum.Ik heb dan in een mooi doosje een stuk piepschuim gestoken en alle lolly's er rechtop ingespiest.Ewel Het is zeer goed geslaagd.GroetjesJulieNog 7 dagen
Hoi,Ik ben van plan om bij Ava iets gaan te halen. Heb daar potloden met één of ander beest op vanboven gezien, ik denk dat ik zoiets neem met een zakje snoepjes aan.Groetjes,Liesbeth. Ook nog 7 dagen te gaan...
Hoi,Mijn schoonzus had doosjes waterverf gegeven. Bij een collega kreeg iedereen (niet alleen de kinderen) een busje om zeepbellen te blazen ipv rijst te gooien. Snoep is natuurlijk ook altijd leuk.Groetjes en veel succes!An
Hey Davine,wij hebben gekozen voor een klein pluche hondje (te koop bij Ava) waar we dan een zakje gevuld met snoepjes aanhangen.groetjeskathleen3/12/05
Hi Wij geven leesboekjes en een kleurig zakje met snoepjes in.GroetjesBarbara en Kristof
Ik heb plastieken champagneglazen gekocht en die ga ik opvullen met snoepjes en in een doorzichtige folie wikkelen met een rafialintje eraan. Groetjes,Mieke11/06/2005