TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
1-8-2008
|
24-7-2008 10:03:06
Dag Annemie
Er staan inderdaad prachtige exemplaren op hun site. Ik trouw volgende week dus voor mij is het ook te laat. Ik kende het merk ook niet. Goeie tip!!
|
|
Ellen
13-8-2010
|
29-7-2008 11:56:24
Ik ben gaan kijken op de site en inderdaad héél mooie jurken. Maar ons concept ligt nog niet volledig vast kan ik dan al gaan zien?
|
|
Annemie
|
29-7-2008 12:08:15
Hoi Ellen
Met je vragen kan je best rechtstreeks bij de winkel terecht, want ik weet daar ook geen antwoord op. Ik heb die man vorige week eens gemaild met mijn vragen en toen heeft hij me de dag erna opgebeld. (ik had toen net mijn trouwjurk gekocht, hier in de buurt, Aarschot) maar hij was echt heel vriendelijk. Je kan gerust vrijblijvend informeren...en waarschijnlijk kan je ook vrijblijvend een kijkje gaan nemen, als je gaat trouwen heb je toch sowieso een trouwjurk nodig he, vaak onafhankelijk van je concept. In bruidsjurken is er ook geen winter of zomerseizoen, dus het maakt niet uit wanneer je trouwt/wanneer je je jurk koopt...en nu zijn er nog introductieprijzen tem eind augustus, dus als je daar nog van wil profiteren...ik had geluk dat ik mijn kleed nog in de solden heb kunnen kopen (bij maxime's in aarschot) Let wel, ik maak geen reclame voor Julia Rosa, want heb er zelf niet echt ervaring mee, maar was gewoon blij verrast door hun mooie jurken en heel interessante prijzen, alleen jammer dat het zover is he... Succes met je zoektocht naar de ultieme jurk!!Annemie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|