Terug naar overzicht
Hey ClaudiaSpannend... Echt een leuk moment!Waar je zeker rekening mee moet houden:-Zie dat je je er gemakkelijk in voelt als je rond stapt-Ga er een keer mee zitten om te zien wat het geeft (dat had ik niet gedaan, bij mijn 2de pasbeurt, als het kleed al gekocht was, voelde mijn kleed niet zo gemakkelijk als ik ging zitten...Gelukkig hebben ze dit verholpen door er iets uit te halen)-En vooral beslis niet te vlug, neem je tijd om een kleed te kiezen!-Neem ook iemand mee (jij moet uiteindelijk wel de beslissing nemen, maar het is soms toch goed als je de mening van anderen hoort)Veel succes met de zoektocht en hopelijk vind je een fantastisch kleed dat je helemaal aanstaat!Groetjes Annelies
Hoi Claudia,Een goede vriendin van mij heeft vorig jaar haar kleedje bij boetiek Lief in Halen gehaald. Het kleed was heel speciaal maar niet té. Echt knap.Ze was ook zeer tevreden over de winkel zowel voor de keuze, de service, als over de verkoopsters. Als het zover is dat ik mijn kleedje zal gaan kiezen zal boetiek Lief bij de eerste winkels zijn waar ik heen ga.Zorg als je gaat passen dat je makkelijke, onopvallende, lingerie aanhebt. Alvast veel plezier.Groetjes,Marianne
Hey Claudia,Mijn kleed komt ook van boutiek Lief.Mijn pasbeurten zijn al achter de rug en nu zaterdag mag ik mijn kleed gaan afhalen.Want 2/8/8 is onze grote dag.Ik ben er heel tevreden over ze zijn heel vriendelijk en nemen ook al de tijd.Zeker een aanrader.Allé voor mij toch hé.Veel suxses Heidi