Terug naar overzicht
Hey,Normaal gezien roep je de vrouwen, die nog niet getrouwd zijn, bij elkaar en gooi je je boeketje weg en diegene die het dan pakt zal de eerstvolgende zijn die trouwt.Bij mannen is dit jusit hetzelfde, de niet-getrouwde mannen bij elkaar en dan de kousenband weggooien...Groetjes,Debby8/8/2009
Dag Katrien,Normaal gezien vraag je de vrouwelijke niet-getrouwde gasten om samen te komen als jij je boeket gooit, en bij de mannen is dit net hetzelfde, alle niet-getrouwde mannen. Want als ik het goed versta is het diegene die dit vangt de volgende die in het huwelijksbootje zal stappen! Ik heb 5 jaar in de VS gewoond en ben naar verscheidene trouws geweest daar en daar is dat echt een traditie!! Veel geluk en plezier!groetjes,Ellen
Hey Katrien, Wij hebben dit ook gedaan en dit was super geslaagd! De vrouwen hebben bijna gevochten om mijn bruidsboeket. (heb daar dus fantastische foto's van over gehouden) De mannen gingen er subtieler in. Tony trok eerst de kousenband met z'n tanden naar beneden op het nummer van " you can leave your hat on" en nadien schoot hij mijn kousenband in een menigte van vrijgezellen mannen. Ambiance verzekerd!x