Terug naar overzicht
Hallo Katrien,Ik ben er al twee keer geweest, de eerste keer hadden we er een klein feest georganiseerd voor mijn mama haar 60ste verjaardag ( zo'n 15 personen) en dit was heel goed meegevallen, het eten was uitstekend en de bediening was ook goed... we hebben er echt van genoten. De tweede keer ben ik er naar een babyborrel geweest, met drank (cola, bier, fruitsap, schuimwijn, witte wijn, rode wijn), hapjes en om af te sluiten een dessertenbuffet... Dit vond ik ook lekker, vooral ruime keuze van desserten. De hapjes waren wel gefrituurd of uit de oven. Voor een receptie van een huwelijk mag dit wel iets meer zijn vind ik. Ik zou daarom uitdrukkelijk vragen welke hapjes ze serveren. Over het algemeen ben ik best wel tevreden over het aulnenhof.Had er zelfs ook aan gedacht om mijn huwelijksfeest daar te organiseren, maar uiteindelijk is het "de waterhoek" in Geetbets geworden. Groetjes,Inge
Dag Katrien,Wij zijn ook gaan informeren in het Aulenhof, maar vond het al bij al zeer duur. Ook het feit dat je totaal geen privacy hebt op je feest doordat er nog altijd een tweede feest kan zijn, hebben ons doen kiezen voor de Beekhoeve in Neerlanden. Beetje duurder, maar wel het hele complex voor jou alleen en niets als goede kritiek over Bart Claes. GroetjesElke
Bedankt voor de info maar is het niet superduur om te trouwen in de Waterhoek? groetjes katrien