TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
19-9-2009
|
24-7-2008 16:52:58
Dag Debby,
Ik ken maar 1 koor en dat is Cantate Domino. Weet wel niet of die huwelijksmissen ed doen.
Groetjes
Sofie 19/09/2009
|
|
Cindy
13-6-2009
|
24-7-2008 16:53:29
Hey Debbie,
Ik had gisteren juist hetzelfde idee, en heb een mailtje gestuurd naar het koor van onze gemeente: koor canteclaer. Kheb nog geen antwoord, maar die hebben wel een website en blijkbaar doen die ook huwelijken dus..het proberen waard hé.
Groetjes
Cindy 13/06/2009 www.kenencindy.bruiloftsite.nl
|
|
Ilse
|
24-7-2008 17:37:58
Probeer eens op de site www.amivoca.be of op de site van koor en stem. Daar vind je zeker hetgeen je zoekt. Succes
|
|
Joke
25-4-2009
|
25-7-2008 8:52:50
Dag Debby,
Ik zing zelf in een Antwerps koor (Arti Vocali), dat elk jaar een jaarconcert houdt in de Carolus Borromeus, dusze kennen de kerk. Arti Vocali zingt ook huwelijksmissen. Het is geen jongerenkoor, maar er is wel een jongerenafdeling - misschien kun je al eens op de website kijken: http://arti.dynalias.org/ (op de startpagina vind je rechts een topic "huwelijk"). Contactpersoon van dienst is Chris Lynen - als je hem zou bellen/mailen, zeg gerust dat je aan hen denkt via Joke (van de alten). Spijtig genoeg kan Arti op mijn eigen huwelijk (25/04/2009) niet zingen, omdat ze dan een kooruitwisseling hebben :-(
Veel succes, Joke.
|
|
sylvia
9-5-2009
|
25-7-2008 16:04:09
vindt je niets via google want in het antwerpse zijn echt wel veel koren.
|
|
Katrien
30-4-2009
|
25-7-2008 18:54:32
HAllo,
Ikzelf zing in het jongerenkoor " Lindelé " uit Kortessem. Wij verzorgen heel regelmatig trouwmissen. Voor meer info : surf naar onze website : www.lindelé.be
groetjes Katrien
|
|
Vi
7-6-2008
|
26-7-2008 3:24:48
Hey Debby, Wij zijn op 07/06/08 getrouwd en mag ik je zeker Michael aanraden! Je zult er geen spijt van hebben. Wij kenden deze man niet en hebben hem laten zingen in de kerk. Iedereen werd er stil van. Tony huilde van de emoties. Het is gewoon een bangelijke zanger. Hij heeft ook een ongelooflijke soulstem ('tis ook een neger). Ik heb er geen moment spijt van gehad en daarom wens ik elk bruidje zo een intense viering zoals bij hebben gehad. Het geloof mij, Michael zat er voor veel tussen. Ik heb hem onnoemelijk vaak bedankt maar ik denk dat hij zelf niet beseft hoe een impact zijn zang heeft gehad op onze viering. Het bracht ons naar een aparte dimensie. Iedereen was vol lof! x
|
|
Karen
18-7-2008
|
26-7-2008 13:26:56
Vi
Bedankt voor Michael. Iedereen praat er nog over! Het maakte onze viering, zoooooooooo speciaal. Toen de fotografe een foto wilde trekken, deed hij es onozel en iedereen moest lachen. Het was fantastisch!!
Prijs/kwaliteit is hij zaaaalig!
x
Een absolute aanrader!
|
|
Debby
8-8-2009
|
1-8-2008 23:39:51
en weet er iemand of die Michael ook een emailadres heeft? En wanneer er iemand hem heeft geboekt en of we kunnen komen luisteren?
groetjes, Debby 8-8-2009
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|