Terug naar overzicht
Wij hebben Den Hof in Zelzate bezocht. Ik heb de prijslijst niet meer liggen, maar voor een gemiddelde receptie (met 7 hapjes en schuimwijn) en een avondfeest met koud voorgerecht, warm voorgerecht, hoofdgerecht en dessertenbuffet (met gerechten in de gemiddelde prijsklasse) voor telkens 100 personen, zaten we rond de 10.000€.Groetjes,Els
Hey Els,Dank je wel voor de reactie! Dat valt mij gelijk nog goed mee, dat is zowat het budget voor het avondfeest waar wij op rekenden. Onze receptie zou wel iets groter zijn (160€), maar we hebben toch alvast een indicatie :)Nu nog iemand die een richtlijn heeft voor "De Lozen Boer" :)
Hey,wij hebben beide zaken ook bezocht:- Den Hof: Avondfeest kan al vanaf 85 euro voor aperitief tot dessert, incl drank tot 4u. Daarna is het op basis van verbruik. Deze zaal is bij ons op de tweede plaats geëindigd... Zaal was toch iets te klein (max 150 pers) voor ons feest.- Lozen Boer: Alles op basis van verbruik, ze zeiden ons dat je minimaal 110 - 120 euro per persoon moet rekenen. Maar de echte prijs weet je dus pas als je de rekening krijgt.Wij trouwen nu in Huyze De Baere in Maldegem.Nog veel succes met de zoektocht.Groeten,Karolien.
Heel erg bedankt voor je informatie! Den Hof zullen we volgende week alleszins eens opbellen (ons feest is voor max. 100 personen, dus dat gaat nog net), De Lozen Boer hoeven we dus niet op te wachten. Als het afhangt van het verbruik, dan doe ik het liever niet, ik weet graag op voorhand hoeveel zoiets me gaat kosten, zodat ik zorgeloos van de dag kan genieten :)
Hoi,Wij geven onze feest in de Lozen Boer. We waren ook eerst niet zeker over het gebruik per consumptie (en dachten dat ze misschien nu hun richtlijnen fout gaven), maar we hebben een factuur onder ogen gekregen van een trouwfeest waar we zelf ooit naartoe zijn geweest, en dat bleek helemaal te kloppen! Het is dus echt ongeveer 120-130 euro per persoon op het avondfeest (met receptie en bar achteraf inclusief), en ongeveer 30 euro voor receptie.Maar... wij hebben onze zaal daar vastgelegd voor 26 september 2009, en dat was de eerste zaterdag dat ze nog vrij was. Dus als je op een zaterdag in mei wil trouwen, vrees ik dat je bij de Lozen Boer al te laat bent...GreetzNele
Hey ons feest is ook in de Loze Boer,19/9/2008. Heb daar al verschillende feesten mogen meemaken en die zijn daar super! Lekker eten, en goede ontvangst! Wij wouden dit jaar nog trouwen, maar toen ik belde in januari bleken alle zaterdagen al vozet te zijn, daarmee is het op een vrijdag...Ze hebben idd gez dat we moeten rekenen op een 120€ pp. Mss niet van de goedkoopste, maar daar kan ik met een gerust hart zitten dat het eten uistekend zal zijn, dat mss nog altijd af te wachten valt op een ander! Ik zelf eet geen vlees, en ze hadden er geen probleem mee om vis klaar te maken! Maar voor onze vleeseters, is het heel belangrijk dat da mals is uiteraard, en daar mag je daarvan gerust zijn! Leuke tuin ook trouwens!Veel succes!Els