Terug naar overzicht
Hey,Je maakt je mis al zowieso persoonlijker als je live muziek neemt ipv op cd...Groetjes,Inneke 13sept08
als ze tijdens je mis de liedjes spelen (zelfs op cd) die voor jullie iets betekenen is dit al heel persoonlijk! wij hebben ook onze bloemstukjes voor aan de stoelen zelf gemaakt
Wij hebben in ons misboekje teksten die meestal een persoonlijke betekenis hebben.Ook kan je iemand zoeken die voor jullie wil zingen.Laat ook vrienden een tekstje voorlezen of een kleine anekdote vertellen.
Hey,Wij hebben heel veel teksten door familieleden laten lezen.. Eigenlijk alles dat niet door de priester 'moest' gelezen worden, heeft iemand anders gelezen. We hebben ook zelf een aantal dingen gelezen.. De verwelkoming, een deel van de voorbeden en hebben ook na het vergevingsmoment aan elkaar vergeving gevraagd. We zijn dus vooraan gaan staan en hebben sorry gezegd voor een aantal dingen (waren wel grappige dingen en dus niet al te zwaar). Iedereen vond dat onze mis zeer persoonlijk en spontaan was. Groetjes,Kim
Hallo!Bedankt voor jullie reacties. Ik wilde nog even verduidelijken dat wij een livezangeres hebben vastgelegd om liedjes te komen zingen omdat dit inderdaad veel intenser is. Verder zullen wij ook alle teksten die niet door de priester moeten gelezen worden, door familieleden of vrienden laten lezen. Maar ik wilde eigenlijk nog ietsje meer doen waarbij alle aanwezigen betrokken werden. Heeft iemand hiervoor nog een idee?Mieke
Hey Mieke, In onze viering zat ook een kleine verrassing, namelijk dat wij onze huwelijksgelofte zelf hebben geschreven voor elkaar (the american way). In het misboekje kan iedereen deze tekst lezen en op de achtergrond van ons tekst zag je mijn of mijn partner's foto in watermerk. Zeer origineel heb ik achteraf gehoord.Ook inderdaad een live zanger. Er zijn menige traantjes gevloeid bij onze viering...x
Hey Kim,leuk idee. Heb je je misboekje nog op de computer staan? Dan mag je het zeker eens doorsturen als je wil, naar ellenvandamme@gmail.comBedankt!!