Terug naar overzicht
ik heb hetzelfde probleem kan de reacties op deze topic ook niet lezenjammersandy
bij mij lukt het ook niet ... hoewel er toch al 10 reacties zouden zijn. Misschien kan Koen ons helpen?kathleen3/12/05
Dito hier, ik kan het ook niet lezen...
en ik kan het ook niet lezen
Hey,koen en ik kunnen dit ook niet lezen.Wij hebben een berichtje gestuurd naar de webmaster.Ik hou jullie op de hoogte.Groetjes,Jessy
Wij hebben iets heel speciaals voor hoofdgerecht. nl jonge kangoeroe-filet.Zeer lekker en exclusief.En niet eens zoveel duurder.
Aangezien ik niet graag lang aan tafel zit, houden wij het op warm en koud buffet, dus allerlei soorten vis en vlees. GroetjesBarbara en Kristof
Hallo Sophie, Wij geven als hoofdgerecht:Varkenshaasje met gekarameliseerde appeltjes, een graanmostersausjes en kroketjes.Veel success!Ingrid en RonyNog 11 dagen te gaan!
Wij hebben ook gekozen voor een warm en koud buffet, met 2 warme vlees- en visschotels. Waarschijnlijk wordt het lam en gebraad, en visragout en zalm- en tongrolletjes. Wij vinden een buffet zelf altijd heel leuk, omdat je dan echt keuze in overvloed hebt. Zo lust iedereen zeker wat, veel gemakkelijker.
hallookes,wij kozen voor een uitgebreid 4-landen buffet. Allerlei soorten bereiding uit 4 verschillende landen, zowel koud als warm en zowel vlees als vis.groetjesMiekenog 45 dagen...
Hallo,wij houden een barbecue. Een 10-tal soorten vis en vlees met koude en warme bijgerechtjes en sauzen.groetjeskathleen
Wij hebben gekozen voor struisvogelfilet met tuingroentjes, sausje van grijze sjalotjes en weidechampignongs en stro-aardappelmandje met krielaardappeltjes. Wij zijn allebei verzot op struisvogel, dus we hebben niet lang getwijfeld.Groetjes,CindyNOG 10 DAGEN!!!