TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
chrisje
10-9-2008
|
24-7-2008 22:34:38
Hallo Jitse, troost u, ik zit juist met hetzelfde probleem, bij ons is er ook zo weinig respons, ik weet wel dat de meesten zullen komen, maar ik snap volledig wat je bedoelt, ik zou ook even bellen, bedanken voor de uitnodiging en eens extra bevestigen, maar sommige mensen zijn tegenwoordig nog te lam om eens te bellen. Toi, toi, toi...
|
|
Severien
|
24-7-2008 22:38:07
Dat is idd redelijk normaal. Heb je een uiterste verwittig datum? Dan zullen ze tegen die datum wel iets laten weten. De meesten toch. Maar wij hebben toch ook een aantal mensen moeten contacteren.
Ik vind niet dat je ervan kan uitgaan: 'niets laten weten' is komen. Het zou je nogal eens duur kunnen komen te staan (letterlijk).
|
|
s
1-6-2007
|
24-7-2008 22:58:16
da's idd normaal. Mensen laten erg laat weten of ze zullen komen. De mensen die ons niets hebben laten weten hebben we niet meegeteld. Op onze uitnodiging stond ook, "wil je er graag bij zijn laat dan iets weten voor 1 feb". Wij hadden wel een wandelbuffet, dus ik heb er eigenlijk geen idee van of er niet aangekondigde gasten aanwezig waren. :s Bij vaste tafelplaatsen valt dat sneller op.
|
|
Darcy
9-8-2008
|
25-7-2008 9:10:01
hey, bij ons was dat ook zo, uiteindelijk op de laatste dag hebben er dan nog een paar gezegd dat ze komen. De meeste mensen kijken daar zelfs niet naar, ze denken wel van ooh mooie uitnodiging maar denken niet na of ze nu gaan verwittigen of niet. Heb dan zelf gebeld en hun reactie was dan..."tuurlijk komen we!" kzou zeggen niet teveel van aantrekken...is doodnormaal
Groeten, Darcy 08/08/08
|
|
Marijke
2-8-2008
|
25-7-2008 9:25:12
Wij zijn nu, acht dagen voor de trouw, nog mensen aan het bellen om te vragen of ze nu wel of niet komen. De meesten vinden het blijkbaar zo vanzelfsprekend dat ze komen, dat ze denken dat het niet nodig is om even te verwittigen. 1 Iemand heeft gewoon aan een tante van mijn aanstaande gezegd dat hij ging komen, maar heeft nog niets laten weten aan ons of onze ouders (want dat gebeurd ook dat ze niet naar ons maar naar de ouders bellen, waarom staan onze nummers dan nog op de uitnodiging???). We proberen die man nu al dagen te contacteren, maar tot hiertoe zonder resultaat.
|
|
Jennifer
5-9-2008
|
25-7-2008 9:26:02
Wij krijgen ook vrij weinig respons en wat ik eigenlijk het ambetanste vind is dat weinig mensen laten weten met hoeveel ze komen, dus of ze eventueel een partner meebrengen of hun kinderen. Op deze manier krijg je natuurlijk wel snel 10 man meer of minder dan verwacht.
Op onze uitnodiging stond uitdrukkelijk de vraag om schriftelijk hun komst en het aantal personen te bevestigen, maar iedereen bevestigt zo tussen de "soep en de patatten" :-(
Groetjes,
Jenny
5-9-2008
|
|
Inge
14-6-2008
|
25-7-2008 10:00:50
2 weken is nog wel weinig tijd he, de meeste wachten tot de week voor de uiterste datum om te antwoorden en dan zijn er nog altijd aan wie je het zelf nog een keer moet vragen :(.
Groetjes, Inge 41 d. getrouwd
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
25-7-2008 10:48:17
hey Jitse
Dat is een beetje het nadeel van op de post doen. Wij zijn 3/4 van de feestgenodigden persoonlijk gaan uitnodigen en dan zeggen ze direct of ze kunnen komen of niet. We hebben er geloof ik 5 op de bus gedaan en daar hebben we ook moeten achterzitten! Ze lezen dat, leggen dat ergens neers en denken van 'oeh dat is nog lang voor ik iets kan laten weten'. Voor de receptie hebben we zelf van sommige mensen totaal geen reactie gekregen, onbeschoft, maar niets aan te doen. nu je hebt nog wel wat marge hé als je 6 september trouwt. Zolang je het antwoord van het gros midden augustus weet is dat ook goed toch nee? Maak er je niet te druk in! Alles komt wel op zijn pootjes terecht!
|
|
sylvia
9-5-2009
|
25-7-2008 16:16:09
hallo, wij gaan de onze ook zelf uitdelen van de meeste weet ik het wel al maar dan zeggen ze het direct he. ja website weinig reactie zelfs van mensen die je heel dicht bij staan kregen wij geen reactie maar misschien komt het nog. laatst kregen we een uitnodiging daar stond op geef een seintje als je NIET komt waarschijnlijk om dit te vermijden. groetjes sylvia
|
|
Katleen
6-9-2008
|
26-7-2008 15:26:37
Wij trouwen ook 06/09 en hebben gevraagd dat de mensen voor 15/08 zouden antwoorden. Voor het avondfeest hebben er al vrij veel iets laten weten, maar zo zijn er ook naaste familieleden waarvan we nog niks weten. Dat snap ik dus ook niet. Voor de receptie hebben er nog maar heel weinig mensen gereageerd. Ben daar ook wel een beetje ontchoogeld in. Maar ze hebben natuurlijk nog een beetje tijd....
Succes nog! Katleen
|
|
cynthia
9-8-2008
|
26-7-2008 16:49:48
Hoi,
Wij hebben de eerste 4 weken ook weinig reactie gekregen, vele mensen laten pas de laatste week of dag iets weten... Dit getuigt van weingi interesse! Als ik een uitnodiging krijg van familie, vrienden of collega's dan weet ik ook meestal of ik vrij ben. Er zijn mensen die hun vakantie al maanden vast liggen hadden en pas de laatste dag iets lieten weten! Trek het u niet aan, bij ons zijn er 3 koppels die niets lieten weten voor einddatum en ik bel ze niet zelf op: teken dat het hen echt niet interesseert en die moeten mijn dag niet verpesten! De mensen zullen heus wel iets laten weten, maak je maar geen zorgen. Zij zijn vast niet zo bezig met het huwelijk zoals wij, aanstaande bruidjes.
Cynthia 09/08/08
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|