Nu Online
Momenteel zijn er 615 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedank-dingen receptie

24-7-2008 22:15:04
Hoi,

Wordt er normaal aan de gasten van de receptie ook een bedankje gegeven?

Tnx,
Sandra

Sandra
13-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1035

evy
1-3-2009
 Meld misbruik24-7-2008 22:17:29

Meestal wel, uiteraard ben je daar vrij in...

Els

Meld misbruik24-7-2008 22:17:31

Hey!

Wij hebben hetzelfde voor zowel de gasten van de namiddagreceptie als de mensen van het avondfeest.

Groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik25-7-2008 8:06:41

Bij ons krijgt iedereen die die dag langskomt, receptie, avondfeest, of dansavond achteraf een foto.

Groetjes,

Wendy
14/08/2008

s
1-6-2007
 Meld misbruik26-7-2008 20:40:32

Wij hadden geen bedankje voorzien voor de mensen van de receptie (ook geen foto achteraf).
Voor de mensen van het avondfeest stond er een mand klaar met bruidboontjes. Daarvan is maar de helft meegenomen.

Kelly

Meld misbruik26-7-2008 21:45:31

Wij sturen na onze trouw ook een foto als bedankje naar iedereen (mensen van receptie en avondfeest), omdat je met cadeautjes vaak blijft zitten. Als je dat mensen niet rechtstreeks in hun handen geeft, dan durven ze dat niet zelf te nemen! (Na 2 geboortes hebben we dit al door en doen we het dus bij onze trouw niet.)

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...