Terug naar overzicht
Hoi, Wij trouwen ook met Rent-a-priest, maar wij hebben geen misboekje, omdat het zo'n persoonlijke viering is en anders iedereen in zijn boekje zit te lezen. Wat ik wel doe is alle teksten die worden voorgelezen (verhalen, gedichten...) in een boekje zetten en wie het achteraf mee wil om de teksten te hebben, die kan het na de viering meenemen. Maar ik zou je afraden om een misboekje te maken bij zo'n alternatieve viering.Groetjes, Sofie
hallo,Wij doen ook een persoonlijke viering met rent a priest en nemen ook geen misboekje, het is beu als iedereen zo zit te staren in da boekske (en luisteren dan helemaal niet) het is veel mooier om het zonder te doen , dan is iedereen er meer bij betrokken.GroetjesDarcy08/08/08
Wij zijn ook met rent-a-priest getrouwd. De voorgelezen teksten zijn in een boekje gebundeld en uitgedeeld aan de mensen na de viering, om tegen te gaan dat iedereen tijdens de viering in het boekje zit te bladeren.Wij hebben dit gewoon gemaakt in powerpoint en de priester heeft voor de copies van de teksten gezorgd. Hij heeft de dag zelf alles bijeen gebundeld (voor de viering weliswaar).Groetjes,elisadiana1@hotmail.com
Hallo,Dat lijkt mij een goed idee. Wie was trouwens jullie voorganger ?Probleem blijft wel dat ik nog steeds op zoek ben naar leuke teksten, en ik vind niet alles in de voorbeelden die ik heb meegekregen, vandaar dus dat ik nog wat ideeën zou willen krijgen.Moesten jullie dus toch wat voorbeelden kunnen doorsturen, zou dat heel leuk zijn !Mia.