TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liese
9-5-2009
|
25-7-2008 8:20:10
Hoi Irena,
wij hebben ons trouwfeest in De Baenwinning op 09/05/2009. Ik was er vroeger al een paar keer naar feesten geweest en ik vond het een prachtige en vooral gezellige locatie. Bovendien had ik al van veel mensen gehoord dat de service er heel goed is (dit geldt trouwens voor alle zalen van Bart Claes).
Om wat meer informatie te krijgen over de prijzen enzo, kan je best een afspraak maken. Wij zijn tot nu toe in elk geval heel tevreden! OK, het is niet goedkoop, maar ook niet extreem duur, en ik vind: ik wil kwaliteit op mijn trouwfeest, dus voor die ene keer ga ik niet op een paar euro's kijken.
Veel succes ermee! PS: als je deze zaal wil, dan zou ik wel niet te lang meer wachten met reserveren. Wij hebben dit in januari vastgelegd en toen waren er al niet meer zoveel data beschikbaar voor 2009.
Groetjes,
Liese jurgenenliese.bruiloftsite.nl
|
|
Katrien
18-8-2007
|
25-7-2008 10:14:55
Hoi,
Ons feest was in De Roerdomp (ook van Bart Claes). Voor de rest heb'k ook al feesten in 't Driessent en de Baenwinning gehad. Telkens zeer goed. Alleen het laatste personeelsfeest in 't Driessent was wat minder, maar ik weet ook niet echt hoe dat kwam, denk de formule. Je kan idd best een afspraak maken en dan krijg je'n map waar alles in staat. Wij waren in ieder geval super tevreden!
Groetjes, Katrien www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
|
|
Elke
|
25-7-2008 14:33:17
Irena,
Ons feest is volgend jaar in de Beekhoeve van Bart Claes. Ik heb vorige week alle prijzen gekregen, deze zijn geldig voor alle vestigingen. Als je me een mailtje stuurt, stuur ik je de prijzen door. elke.corthouts@telenet.be
Groetjes Elke
|
|
An
28-6-2008
|
25-7-2008 21:02:42
Hallo,
Wij hebben ons trouwfeest op 28-06-2008 in de Baenwinning gehad en we waren supertevreden!! Héééééérlijk eten (alle onze gasten hebben er over gestoefd!!), goede bediening (niemand heeft 1 minuut zonder drank gezeten), leuke sfeer, proper, vriendelijk personeel, goeie service, ... Ons feest was af!!! 1 minpuntje: tijdens de receptie werd er niet zo goed op de lege glazen gelet, maar dit hebben we gemeld!
Een aanrader hoor!! Als je specifiek voor de Baenwinning gaat, maak je best een afspraak met Myriam.
Succes! Gr, An
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|