Terug naar overzicht
Mijn jurk komt van Sposa. Over mijn jurk ben ik (tot nu toe) tevreden. M'n mama koos er ook een kleed. Dat was heel andere koek. 't Moest een beetje vermaakt worden, maar hoe ze dat gedaan hebben?? De rits stond er schots en scheef in, slechts de helft was maar ingekort, echt, schandalig! Toen we er iets van zeiden vertelden ze dat het niet anders ging. 't Leek alsof ze het vlug vlug op 10 minuutjes gedaan hadden. Ze waren alles behalve vriendelijk toen. Zo zouden we ook zelf gevraagd hebben om slechts de helft maar in te korten enz...Ja, hallo?? We waren dus zo boos! De jurk hebben we ook achtergelaten. Uiteraard voorschot kwijt, maar ze was toch niet meer om te dragen, trok op niks! Service liet dus te wensen over.Mijn jurk zou ook eind april klaargeweest zijn maar uiteindelijk was het eind juni. Nee, Sposa kan ik niet meer aanraden. Bij Aselin heb ik ook gepast, maar wou nog meer passen, vandaar m'n keuze bij Sposa. 'k Was beter bij m'n eerste gedacht gebleven en een jurk bij Aselin gekozen. ;-) Daar waren ze ook heel vriendelijk, maar soms iets slechter verstaan. Ook max 4 kleedjes passen. Veel succes met de voorbereidingen.Groetjes Evy01-08-08
hoi Tine,wij zijn bij SPosa de kleedjes van de bruidsmeisjes gaan halen. Bij ons waren ze wel heel vriendelijk. Mijn zus en schoonzus hebben daar ook een kleed gekocht. Mijn schoonzus heeft haar kleed moeten laten aanpassen en zij was er wel tevreden over.De kleedjes van de bruidsmeisjes hebben we (omdat we ze redelijk op tijd gaan kopen waren) niet daar laten aanpassen. We hadden ermee gewacht tot nu (mss dat ze nog een beetje gegroeid waren). Mijn zus haar kleed had geen aanpassingen nodig.Hier dus wel een tevreden bruidje over Sposa.groetjes!