Terug naar overzicht
Verschrikkelijk, ik hoop voor jou dat alles in orde komt. Dat is wel geen service voor die firma, hoor. Tenslotte is het niet jou verantwoordelijkheid dat er een verkeerd kleed werd geleverd of besteld. 't Is makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer toch rustig te blijven. Maar kan je dan niet naar die andere winkel gaan, waar ze het kleed wel hebben, om de veranderingen te laten aanbrengen? Of is die winkel te ver weg?
amai seg!!even het praktische : als dat een pasmodel is van een andere winkel moet je wel een fikse korting vragen hoor!!!
Ja wadde, das niet te geloven.Wat een firma.Ik weet dat het moeilijk is maar blijven positief denken. Alles kan nog altijd in orde komen.Wij duimen mee voor je.Groetjes Elke
hallo, bedankt voor jullie steun. Deze namiddag heb ik n telefoontje gekregen dat mijn kleed binnen de 2weken in de winkel zou zijn en dat ik onmiddellijk mag komen passen. OEF!!
amai wat een straf verhaal, al een opluchting dat je telefoon gehad hebt. hoop dat het gaat lukken de volgende kee! :) veel succes ermee!toen ik mijn eerste pas had bleek dat er nog iemand in de winkel een kleedje besteld had, die dezelfde voor en achternaam heeft als mij. ik kreeg toen ook koud toen ik zag dat ze met een totaal ander kleedje afkwamen, maar gelukkig was mijn kleedje wel daar ... veel succesan06/09/2008