Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TROUWKLEED

25-7-2008 8:50:39
Wij trouwen op 23 aug en gisteren moest ik mijn kleed gaan passen voor de veranderingen aan te brengen, dus ik goed gezind mijn kleed aan het aandoen kijk ik in de spiegel en naar mijn mama is dat niet het kleed wat ik gekozen had, die mevrouw in de winkel was ook al in paniek, ik ook ondertussen, ze belde naar de firma van t kleed, zei die zo doodleuk ja dat kleed maken we nu niet speciaal, 4weken is te korte tijd, dus ik had geen kleed nu na lang bellen zou mijn kleed er nog in een andere winkel zijn, maar wanneer het met hun in de winkel is weten ze dus nog niet, voor mij is dit nu toch effe stressen.

Sandra
23-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 741

Marijke
2-8-2008
 Meld misbruik25-7-2008 9:18:16

Verschrikkelijk, ik hoop voor jou dat alles in orde komt. Dat is wel geen service voor die firma, hoor. Tenslotte is het niet jou verantwoordelijkheid dat er een verkeerd kleed werd geleverd of besteld. 't Is makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer toch rustig te blijven. Maar kan je dan niet naar die andere winkel gaan, waar ze het kleed wel hebben, om de veranderingen te laten aanbrengen? Of is die winkel te ver weg?

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik25-7-2008 11:17:16

amai seg!!
even het praktische : als dat een pasmodel is van een andere winkel moet je wel een fikse korting vragen hoor!!!

Elke
8-8-2008
 Meld misbruik25-7-2008 20:58:05

Ja wadde, das niet te geloven.
Wat een firma.
Ik weet dat het moeilijk is maar blijven positief denken. Alles kan nog altijd in orde komen.
Wij duimen mee voor je.
Groetjes Elke

Sandra
23-8-2008
 Meld misbruik25-7-2008 22:57:04

hallo, bedankt voor jullie steun. Deze namiddag heb ik n telefoontje gekregen dat mijn kleed binnen de 2weken in de winkel zou zijn en dat ik onmiddellijk mag komen passen. OEF!!

An

Meld misbruik26-7-2008 18:48:35

amai wat een straf verhaal, al een opluchting dat je telefoon gehad hebt. hoop dat het gaat lukken de volgende kee! :) veel succes ermee!

toen ik mijn eerste pas had bleek dat er nog iemand in de winkel een kleedje besteld had, die dezelfde voor en achternaam heeft als mij. ik kreeg toen ook koud toen ik zag dat ze met een totaal ander kleedje afkwamen, maar gelukkig was mijn kleedje wel daar ...

veel succes

an
06/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...