Nu Online
Momenteel zijn er 366 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

08/08/08: geen mooi weer??

25-7-2008 9:39:11
Hallo mede- bruidjes,
Wij trouwen op 08/08/08 en onze huwelijksviering is in de tuin van onze feestzaal (alles is al besteld,stoelen,lopers enzo..) Nu hoor ik deze morgen op Q music dat ze een lange termijnvoorspelling gedaan hebben i.v.m. het weer op vrijdag 8 augustus en wat blijkt...kans op buien en ne graad of 20...paniek paniek wat nu?? Ik vind dat echt erg moest ons huwelijk niet in de tuin doorgaan...

groeten,
Darcy
08/08/08

Darcy
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1174

hilde

Meld misbruik25-7-2008 10:22:37

Het weer heb je spijtig genoeg niet in de hand. Ik trouw morgen en in deze week vol zon is er maar één slechte regendag en dat is morgen. Niks aan te doen. Ik zal ondanks het weer evengraag met mijn ventje trouwen en dat is het allerbelangrijkste.

ik duim voor jou natuurlijk wel voor een zon. Is altijd net iets fijner!

succes

hilde

Liesbet
31-12-2009
 Meld misbruik25-7-2008 10:29:52

Ik zou echt niet teveel geloven van die lange-termijnsvoorspellingen. 't Is toch nog altijd best mogelijk dat je de 8ste stralend weer hebt!

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik25-7-2008 10:41:50

hey Darcy

voor die weersvoorspellingen is het nog veel te vroeg.

Feit blijft wel dat je in dit Belgenlandje best niet hoopt op het beste weer en alles voor ziet voor als het mocht regenen.
Laat er je dag niet door bepalen, een bui in dit kleine landje heb je zo ongelooflijk slecht.
Eerst vond ik dat ook een drama, uiteindelijk heeft het pijpenstelen geregend op onze trouw en het was een fantastische dag! Ik zou die dag exact hetzelfde opnieuw willen, met dat weer erbij.
het is zoals Hilde zegt, het gebeuren is het belangrijkste, niet het weer.
Geniet ervan!

Davina
8-8-2008
 Meld misbruik25-7-2008 11:14:32

Hey Darcy,

Wij trouwen ook op 8 aug en ik heb het bericht vanmorgen ook gehoord op Q. De dag was al slecht begonnen ;)
Is vooral jammer dat het tot den 6de mooi weer is, 7 en 8 aug niet en dan terug mooi weer op 9 aug.
Nu ja hopelijk hebben ze het mis hé, is toch lang op voorhand dat ze dat zeggen hé.

Groetjes
Davina

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik25-7-2008 11:21:19

Hey Darcy,

't is misschien nog wat voorbarig, want soms kunnen ze het weer van de volgende dag nog niet juist voorspellen.
Maar kan je bvb geen partytent bestellen ofzo voor alle zekerheid? Dan kan je't toch nog in de tuin laten doorgaan hé.
Gr Cindy

13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

KATLEEN
26-7-2008
 Meld misbruik25-7-2008 12:07:56

Wij trouwen morgen en vorige week zeiden ze nog dat het 28°C zou worden. Nu zeggen ze kans op regen. Ik zou mij er niet teveel van aan trekken. De weergoden houden het meestal droog op zo'n dag.

Kimmie
16-5-2009
 Meld misbruik25-7-2008 14:18:55

Tja, het weer heb je spijtig genoeg niet in de hand he.
Wij zijn op 17 mei getrouwd en tot en met 16 mei was het prachtig weer. Op 17 mei toen we wakker werden, was het aan het regenen. Gelukkig is het wel droog gebleven op de momenten dat we buiten waren. Het was ook mijn droom dat de viering in de tuin doorging, maar uiteindelijk is alles klaargezet geweest in de feestzaal. Op voorhand was ik daarover aan het panikeren, maar uiteindelijk was het een prachtige viering en hebben we er niet meer bij stilgestaan dat het niet in de tuin was. Het was een prachtdag en die dag mag je zeker niet laten beïnvloeden door het weer.
De enige "spijt" die ik heb, als ik de foto's van de viering zie, denk ik soms wel: dit had toch heel mooi in de tuin geweest.
Maar ik zou onze dag opnieuw overdoen op dezelfde manier, want het was gewoon perfect.
Nog veel succes!
elisadiana1@hotmail.com

Britt
9-8-2008
 Meld misbruik26-7-2008 10:18:16

Ik zou inderdaad niet afgaan op langetermijnvoorspellingen, zeker hier in België niet. Het weer kan nog alle kanten uit.
Maar, als het je gerust kan stellen: op www.weer.nl voorspellen dan ze dan weer wel goed weer van 05/08/08 tem 09/08/08 (Droog, licht bewolkt en tussen de 24 en 26 graden).Ik heb gekeken bij de stad Hasselt... Gewoon maar duimen dat het inderdaad zo'n ideaal weer wordt (ik trouw ook op 09/08/08, dus ik hoop mee...)

Groetjes,
Britt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...