TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
natalie
14-8-2009
|
25-7-2008 17:23:38
Hallo,
Ik ben ook eens naar een trouwfeest geweest waar je voortdurend extra drinken kreeg zonder dat je dat vroeg. Bij de mannen werd er al een nieuwe pint bier bijgezet vooraleer hun glas leeg was. Ik vond het ook vrij onbeleefd en het leek me ook dat zij gewoon wilden dat iedereen zo veel mogelijk dronk. Groetjes.
|
|
Severien
|
25-7-2008 17:28:12
Hm, betaalden jullie een forfait, of per consumptie?
Ik vind het ook niet leuk als ze mijn glas zonder vragen bijvullen (ik heb graag controle over hoeveel ik drink), maar anderzijds, voor de gasten, is het wel beter dan op uw dorst zitten, toch?
|
|
vanessa
20-6-2008
|
25-7-2008 17:30:35
bij de receptie konden we geen forfait nemen, dat was per fles te betalen en de gewone dranken ook, bij het eten was er wel een forfait maar dan schonken ze niet zomaar bij, toen vroegen ze of we nog moesten hebben
|
|
Katrien
1-9-2011
|
25-7-2008 17:41:47
Hoi,
Ik denk net andersom. Ik vind het een vorm van beleefdheid (zelfs wat etiquette) dat ze de glazen bijvullen.
Natuurlijk, het kan best zijn dat ze dit doen om meer te verdienen, maar uiteindelijk zijn het wel firma's die trachten (zoveel mogelijk) winst te maken.
Maar ik zelf heb er een bloedhekel aan dat ik moet wachten op drinken.
Dus, ik denk er net anders over, en zou graag hebben dat ze bij ons wel steeds glazen zouden bijvullen.
Maar tja, ieder zijn gedacht hé...
|
|
Thierry
|
|
|
Vi
7-6-2008
|
26-7-2008 3:10:58
Hey Vanessa,
Wij zijn gehuwd op 07/06/08. Wij hebben ons daar geen zorgen over hoeven te maken daar wij een all-in betaalden. Ik vond het zeer belangrijk dat onze gasten geen lege glazen vast hadden of zelf moesten vragen om bij te schenken. Dus in deze optiek vonden wij het alleszins niet erg dat de glazen continue werden bijgeschonken. Als je daarentegen per fles moest betalen...
Grjes,
Vi en Tony 07/06/08
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|