Terug naar overzicht
hey,ik heb een van mathyro en die kost 1500euro is ook 2delig voor welke ga je de mijne staat ook op hun site.als je nog iets wil weten vraag maar.groetjesdebbie
bij mij is dat kleed met nr ND22023-1-mgroetjes
hey,en hoe vind ik dat want het mijne staat gewoon op hun site en daar staan zo geen nummers bij, die zijn alleen genummerd van 1 tot 54 geloof ik.groetjesdebbie
stond juist hier naast het forum van bekijk meer foto's van mathyro en daar stond hij tss.is een korset dat assymetrisch is en profiel zeemeermin.maar wel zonder sluier want dat wil ik nietgroetjes
hey,ik heb hem gevonden hij is mooi, ik denk dat het er al eentje van de nieuwe collectie is.ik weet eigenlijk niet of al hun prijzen rond het zelfde bedrag zitten maar je kan hem misschien is gaan passen en dan weet je het ook he en je bent tenslotte niet verplicht hem dan te nemen mocht hij dan toch duur zijn. ik ben zelfs naar daar gereden om maar is te kijken en heb hem toen toch gevonden en besteld.veel succes met je zoektocht naar je droomjurk.groetjes debbie
Hoi!Mijn kleedje komt van bij E&R in Beverlo, maar het is geen Van Kets geworden.Vond ze iets te speciaal en ook te prijzig! De kleedjes die ik zag hangen begonnen allemaal vanaf 3000euro... Maar voor wie het er aan wilt hangen en er mee staat, heeft zekers iets heel speciaal! En waarom ook niet he!?Veel succes ermee!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Even een kleine opmerking: wij zijn ook gaan kijken bij E&R in Beverlo, en er hingen ook jurken van Vankets van 2500 euro. En ik heb ook al ooit goedkopere prijzen gehoord. En Mathyro (merk van de vader van Vankets) is niet hetzelfde als Vankets, dit is geloof ik van een iets lagere prijsklasse.In elk geval vond ik deze bruidswinkel wel de moeite om een kijkje te gaan nemen, wij zijn er goed geholpen!Groetjes, Britt.09/08/08