TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hélène
30-8-2008
|
26-7-2008 12:28:08
Isabelle Stepman uit Gent is naaister. Je kan met haar overleggen hoe je je kleed wilt en zo en dan tekent zij een patroon.
Het is natuurlijk niet echt een ontwerpster, maar het is wel betaalbaar.
|
|
Karen
18-7-2008
|
26-7-2008 13:18:15
Ik moet wel even vermelden dat mijn schoonmoeder haar kleed liet maken en dat ze nadien nog 3 dagen zelf aan heeft gewerkt omdat het niet mooi afgewerkt was, het was onderaan niet recht, enz.Ze was er absoluut niet tevreden van.
Ze voelde er haar al niet goed in bij de eerste pas, ze heeft het dan laten aanpassen tot een model dat haar wel aanstond maar het eindresultaat was onvoldoende.
Karen
|
|
miek
21-3-2009
|
26-7-2008 14:18:38
karen, waar was dit? ook bij isabelle stepman - ik wilde net daarheen gaan!
|
|
sylvia
9-5-2009
|
26-7-2008 14:59:32
even googlen op Anastasi en op gouden hart laatste haar jurken zitten tussen 499 en 599€ maken alles naar jou zin of van een foto.
|
|
Marie
30-8-2008
|
26-7-2008 18:27:04
Hoi,
indien je een kleed laat maken zit je -door de stof en de werkuren- al snel aan een redelijk bedrag denk ik. Sommige bruidswinkels hebben "solden", dwz de modellen van het vorig seizoen verkopen ze voor minder geld. En niemand zal iets merken. Ik weet dat ze dat bij Couture Robel in Roeselare doen, de soldenjurken zijn tussen 50 en 500 euro, en echt mooi! Ik dacht dat er ook winkels in het Antwerpse waren die het doen, moet maar eens googlen!
Groetjes en succes met de zoektocht!
|
|
sarah
27-1-2016
|
26-7-2008 19:00:13
Hey Heidi,
Je moet eens bij november styling gaan je zegt wat je wil en zij maken het na gewoon even intyppen op google.
groetjes
Sarah
|
|
Kelly
|
26-7-2008 21:15:29
Hallo,
een vriendin van mij heeft haar kleed in een stoffenwinkel in Putte laten maken en zij heeft 2 jaar geleden : 500 euro betaald. Ik heb mijn kleed (van Marylise collectie 2006) een maand geleden gekocht in een bruidswinkel en kreeg 30% korting, waardoor mijn kleedje op 730 euro kwam en dat vond ik ook nog redelijk.
groetjes
|
|
elke
29-8-2008
|
25-8-2008 14:30:17
Ik heb net mijn trouwjurk bij Isabelle laten maken en hoewel de prijs idd zeer redelijk is (650 euro), ben ik niet zo tevreden. Ze heeft niet goed naar mij geluisterd, ze deed dgewoon haar eigen goesting. Zelfs al liet ik iets bij elke pasbeurt aanpassen (mijn mouwtjes bijvoorbeeld), de volgende keer was het nog niet gebeurd. Mijn moeder werkt er nu aan, om het beter te krijgen want ik zag het niet meer zitten (en ik trouw aanstaande vrijdag).
Bovendien is gebleken dat de jurk erg slordig is afgewerkt, scheef is afgeknipt en met grove steken (geen nette machine) aan elkaar is gezet. Isabelle is trouwens ook een beetje ouderwets, en heeft geen eigen ideeën. Zo wilde ik een zeer zwierige, elegant, losse stof - en toch zijn we bij de traditionele, stijvere trouwstoffen uitgekomen.
Ondertussen heb ik een andere naaister ontdekt (die ik natuurlijk niet mee rkan gebruiken, maar die er wel betrouwbaarder uitziet - kijk maar naar het fotoboek): Natthida (www.natthida.com ).
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|