Terug naar overzicht
hey, het weer zal wel goed zijn , dus geniet er van.goetjesdebbie
geniet maart van jullie dag ,over het weer geen zorgen makenjullie zullen zo content zijnx
Heel veel succes!!Geniet er echt van!En alvast een dikke proficiat!!Lieselot21 dagen getrouwd
Ook voor ons is het vandaag de grote dag! En ook ik hoop dat het weer goed blijft! Moet zeggen dat ik nerveuzer ben dan verwacht... Lekker ontbijtje laten komen, maar kan eigenlijk geen hap door men keel krijgen....
Hey Katleen en ook Sofie,Geniet van jullie dag, het weer zal welprachtig zijn hoor, daar moet je je geen zorgen over maken.Vertel ons hoe het geweest is hé, zodat wij ook wat kunnen meegenieten hihi:-).Groetjes,Sylvie27/09/2008
Ik zie alleen maar stralende zon :-) Het zal een prachtige dag worden.... geniet ervan! Tot binnenkort met jullie verslagjes.Groetjes, Wendy 14/08/2008
ik zal zeker een verslagje uitbrengen. Bij ons is het toch wel een beetje bewolkt. Maar ik heb geen zenuwen.
Wow meid, stralende dag toegewenst!! Geniet er van!Groetjes Evy01-08-2008
hey Kathleen,proficiat met je huwelijksdag geniet ervan,toevallig niet in lembeke?groetjes
Hehe, nichtje!!!Voor de andere lezers: ik kom net van de huwelijksviering van ons Kaatje: het was heeeeeeeeel mooi, zowel de misviering als de bruid zelf natuurlijk! En hare man natuurlijk ook he!!! Nog een keer proficiat en tot straks!!!Uw nichtje!