Nu Online
Momenteel zijn er 384 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Vi Michael

26-7-2008 13:33:18
Vi

Ik wil je bedanken omdat je me Michael aanraadde via deze site. Ik was geïntrigeerd door je berichtje en het was zalig. De mis was zoo speciaal. Ik ben leerkracht en er waren heel veel kinderen (40tal)Ik weet uit ervaring dat kinderen beginnen te praten tijdens de muziek omdat het dan niet opvalt. In onze viering keken dee kinderen telkens met open mond naar Michael, wat een stemgeluid. Ze waren geintrigeerd.

De misviering vloog voorbij.

Ik zat nog in de auto toen ik hem hoorde zingen, het intredelied van mijn man. Het was zo speciaal. Iedereen sprak er ons over aan, waar heb je die gevonden, vroegen ze.

De mensen kijken altijd wel raar als ik zeg dat een wildvreemde, jij dus, die me aangeraden heeft en ik op intuïtie je mening gevolgd ben. Via internet.

We vonden ook onze fotograaf via deze site en de ceremoniemeester via positieve commentaren ook via deze site.

We kregen van de pater een geluidsopname van de mis. Zalig gewoon!! Mijn ouders laten iedereen de opnamen horen die er niet was.

Mensen vragen ons zijn gegevens. Het kon niet specialer zijn en toch paste het perfect bij onze jonge, moderne viering.

De kinderen zeiden: dit was geen "mis"viering. Het was anders, speciaal, het was zoo mooi.....

Bedankt

Karen

Karen
18-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 548

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik27-7-2008 0:04:09

Hey,

Kunnen jullie mss een muziekfragmentje doormailen?

debby.degoes@gmail.com

en wat vraagt hij?

thanks!

Groetjes,

Debby
8/8/2009

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik28-7-2008 23:27:10

fiogf49gjkf0d
Hey Karen,

Ik begrijp je compleet ! De ervaring die ik heb meegemaakt, wou ik elk bruidje toewensen.
Tja, we zijn vreemden voor mekaar, doch hadden we samen 1 droom, dé perfecte trouw.
En Michael was een belangrijk onderdeel vond ik. Ik ben héél blij dat ook jij goosebumps kregen tijdens zijn zang.
Tenslotte kendde ik hem daarvoor ook niet.
Dat is nu éénmaal het goede aan deze site!
Dus bruidjes die nog een goede zanger zoeken.
Michael is z'n naam :-)
x

PS: Héél graag gedaan!
Vi en Tony
07/06/08

nele
17-7-2010
 Meld misbruik30-7-2008 9:12:27

kan je dit fragmentje ook naar mij sturen

prutske_748@hotmail.com

AS

Meld misbruik31-7-2008 20:43:37

Nu maak je mij ook benieuwd hoor.
Is het mogelijk ook eens een geluidsfragmentje door te mailen naar me en wat practische info te geven over de kostprijs.
Vriendelijk dank bij voorbaat
AS

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info