Terug naar overzicht
Nee, maar je kan da ook doen via internet. Is gemakkelijker en daar heb je alle bons op die er bestaan! www.bongo.be Bij ons kan je die ook krijgen bij standaard boekhandel, maar dan wel een beperkte keuze!groetjes Els
Ik weet dat je ze ook kan vinden bij spellgoedwinkel Toy Champ. Maar ik weet niet of deze winkel ook in Genk is. In Lanaken weet ik wel dat er een is. Veel succes.
waar je ze kan kopen is normaal gezien ook op de website zelf terug te vinden. Krijg je heel overzicht van alle mogelijke winkels.groetjes annelies
Dag Sandra,Hier ook een limburgse, maar ik trouw op 13 september.Ik heb al bongobonnen zien staan in de as adventure in hasselt. Ik weet niet of ze ze daar allemaal hebben.GroetjesHeidi13/09/2008
De funwinkel in genk (kort aan kolderbos) + in hasselt bij AS adventure. ook in de standaard boekhandel kan je leuke bonnen vinden, weliswaar niet van Bongo zelf maar van weekenddesk ...alvast nog succes!groetjes, an06/09/2008
Is er een Dream-winkel in je buurt? Daar vind je ze ook. Een hotelcheque van Neckermann (55€) is misschien ook een leuk idee?Stefanie
Bij Connections (reisburo) hebben ze normaal ook het hele assortiment bongo bonnen.AZ adventure heeft normaal ook steeds het hele assortiment in huis.
Hey,ik raad je aan ze via internet te bestellen,regio genk zijn ze meteen uitverkocht!!Ik heb ze via het net besteld,3 dagen later kwamen ze toe.Grtz sarah (al 10 dagen getrouwd!)
Hoi SandraIn de Fnac-winkels kan je ze ook verkrijgen. Groetjes en een hele mooie trouwdag toegewenst.Véronique