TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
J.
9-8-2008
|
26-7-2008 18:04:44
amai nathalie, dat zou ik echt niet pikken hoor!!! goh ik zou hem vragen of hij de feest gaat betalen of jij? als jullie een u-vorm willen en je dat eerder al hebt besproken met de zaal, met zijn vrouw of met hem, dan moet er een u-vorm komen... als je dit niet eerder vermeld had en er dus enkel ronde tafels voor handen zijn, dan is dat iets anders! wat betreft de hapjes voor de vegetariers, wel ik werk ook in de horeca en als wij een receptie hebben waar vegetariers op zijn, dan weet je dat als dienster of kelner heel snel en dan vraag je in de keuken aparte hapjes voor die mense! dat is alleen maar klantvriendelijkheid en volgens mij een minimum als je een trouwfeest van allicht enkele 1000den euro's mag organiseren! Ik zou die man vriendelijk terug opbellen en zeggen dat jullie het op jullie manier willen doen en dat hij dan maar zijn feest op zijn manier moet doen! kop op meid, laat die gefrustreerde man jouw feest niet bepalen!
|
|
Carolina
1-8-2009
|
26-7-2008 18:52:06
Nathalie, Laat je niet doen! Laat één of andere oude pee je feest niet vergallen. Als jij u vormige tafels wilt moet hij hiervoor maar zorgen. Zeker als je weet dat hij hievoor kan zorgen.(van zijn vrouw) Wij hebben net een zaal vastgelegd voor volgend jaar. Zij gebruiken allemaal u vormige tafels. Hierdoor krijg je ook meer volk binnen. Familie die niet goed overeen komt zou ik best zo ver mogelijk uit elkaar zetten. Mijn broer is vorig jaar getrouwd. Langs haar kant waren er ook spanningen door ruzies en scheidingen. We hebben toen bewust die families uiteen gezet. Er gingen wel wat kwaade blikken in het rond maar dat was dan ook alles. Uiteindelijk was dit een heel leuk feest. Nathalie, doe je zin, het is toch jou dag!!! En alvast proficiat!
|
|
Els
|
26-7-2008 19:36:11
Hey meid!
Laat u niet doen! Het is jullie feest!!! Wat zegt je vriend hier van???