TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
J.
9-8-2008
|
26-7-2008 18:04:44
amai nathalie, dat zou ik echt niet pikken hoor!!! goh ik zou hem vragen of hij de feest gaat betalen of jij? als jullie een u-vorm willen en je dat eerder al hebt besproken met de zaal, met zijn vrouw of met hem, dan moet er een u-vorm komen... als je dit niet eerder vermeld had en er dus enkel ronde tafels voor handen zijn, dan is dat iets anders! wat betreft de hapjes voor de vegetariers, wel ik werk ook in de horeca en als wij een receptie hebben waar vegetariers op zijn, dan weet je dat als dienster of kelner heel snel en dan vraag je in de keuken aparte hapjes voor die mense! dat is alleen maar klantvriendelijkheid en volgens mij een minimum als je een trouwfeest van allicht enkele 1000den euro's mag organiseren! Ik zou die man vriendelijk terug opbellen en zeggen dat jullie het op jullie manier willen doen en dat hij dan maar zijn feest op zijn manier moet doen! kop op meid, laat die gefrustreerde man jouw feest niet bepalen!
|
|
Carolina
1-8-2009
|
26-7-2008 18:52:06
Nathalie, Laat je niet doen! Laat één of andere oude pee je feest niet vergallen. Als jij u vormige tafels wilt moet hij hiervoor maar zorgen. Zeker als je weet dat hij hievoor kan zorgen.(van zijn vrouw) Wij hebben net een zaal vastgelegd voor volgend jaar. Zij gebruiken allemaal u vormige tafels. Hierdoor krijg je ook meer volk binnen. Familie die niet goed overeen komt zou ik best zo ver mogelijk uit elkaar zetten. Mijn broer is vorig jaar getrouwd. Langs haar kant waren er ook spanningen door ruzies en scheidingen. We hebben toen bewust die families uiteen gezet. Er gingen wel wat kwaade blikken in het rond maar dat was dan ook alles. Uiteindelijk was dit een heel leuk feest. Nathalie, doe je zin, het is toch jou dag!!! En alvast proficiat!
|
|
Els
|
26-7-2008 19:36:11
Hey meid!
Laat u niet doen! Het is jullie feest!!! Wat zegt je vriend hier van???
Ik vraag me af waar hij zich mee moeit? Het is jullie droom, jullie wens en jullie betalen achter de rekening... dat hij maar gewoon doet wat jullie vragen!
Veel succes ermee!
Groetjes, Els
www.elsenphilip.bruiloftsite.nl
|
|
Virginie
|
26-7-2008 21:15:11
och meid toch!!
wat een klote mens is dat zeg!! laat je niet doen zenne. op je strepen staan!!!
|
|
Stephanie
4-10-2008
|
27-7-2008 2:32:38
klant is koning die persoon moet zich schikken naar jullie wensen en niet omgekeerd hij verdient deraan dus waarom moet hij zo lastig doen? jullie beslissen toch wat jullie willen :s jammer dat t al zo laat is want ik zou met mijn feest ergens anders gaan heb trouwens mijn 1ste feest geanuleerd wegens slechte service hoop dat alles in orde komt geniet van jullie dag en hopelijk fijne feest xxx
|
|
Joke
25-4-2009
|
27-7-2008 8:32:39
Dat kan toch niet, de eigenaar die zijn eisen stelt over wie jullie moeten uitnodigen ?! Kun je niet vragen dat vanaf nu alle contacten via zijn vrouw verlopen ?
|
|
s
1-6-2007
|
27-7-2008 10:26:56
Hallo??? Uit welke tijd komt dieë zaalverantwoordelijke? Ik kan het bijna niet geloven. Jullie vragen toch geen onmenselijke dingen? Ok, hij kan advies geven over tafelschikking, maar als jullie het nu in een U willen, dan zal het toch een U worden zekers?? Ookal is dat volgens hem niet goed. Zijn punt wat 'sommige mensen zien niks' betreft vind ik nog wel waar, maar al de rest is zever. Kan je niet opnieuw een afspraak met die vrouw maken? Dat zou ik proberen te doen.
|
|
Karen
18-7-2008
|
27-7-2008 11:12:22
Hey
Op je strepen staan he. Ik heb ook een beetje zo'n situatie gehad. Ineens vroegen ze 8% meer en ging onervaren personeel de zaal doen die avond ipv de gewone maitre
maar het was ook veel te laat om in te grijpen. Omdat we bang waren voor slechte service hebben we niets meer gezegd/gedreigd.
Dit veranderde wel niets aan de "look" van het feest. Bij jou wel, dus ingrijpen!!! Vraag een afspraak met de vrouw en overloop nog alles eens.
Jij bent de baas he! Toen er problemen waren met de tafelschikking door annuleringen op de avond zelf en mensen die onverwachts opdoken (tijdens de receptie!!!) waren de ceremoniemeester en mijn schoonmoeder aan het beslissen wie waar moest zitten. De maitre zei toen" Alleen mevrouw beslist daarover", waarop zei vroegen: "wie is mevrouw?" De bruid natuurlijk!
Zo'n gevoel moet je hebben! Jij beslist om jouw feest zo te maken hoe jij t wil! Da's ech tbelangrijk!
x
|
|
annelies
|
27-7-2008 11:37:45
wow, hallucinant verhaal! welke zaal is dat als ik vragen mag?
|
|
Liesbeth
|
27-7-2008 22:53:17
vraag es wie voor het feestje betaalt!!! Als hij zijn centen wil krijgen dat hij het dan doet zoals jullie het willen!
Go for it girl!!
Gr,
Liesbeth
|
|
Jennifer
5-9-2008
|
28-7-2008 9:30:21
Klant is koning zou ik zo zeggen. En geen enkele van je eisen is buitengewoon of zelfs buitensporig, dus is er geen enkele reden waarom hij moeilijk zou mogen doen.
Klant betaalt -> klant kiest
Laat je vooral niet doen en succes nog!
Groetjes,
Jenny
|
|
Nathalie
8-8-2008
|
29-7-2008 15:19:31
fiogf49gjkf0d Hallo naamgenootje (die ook nog eens op dezelfde dag als ik blijkt te trouwen :-D)
je hebt die man toch eens flink zijn vet gegeven!!! ik denk dat ik hem direct zou op zijn plaats zetten. Ik betaal, mijn feest, dus ik bepaal alles. Na! ;-)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|