Terug naar overzicht
Goed idee! Ik trouw op 10 juni dit jaar. Ik laat zeker nog iets van me horen na het huwelijk.Groetjes.
heywij trouwen op 11 juni!laten zeker nog van ons weten als de grote dag gepasseerd is.groetjeskatrien en sam
Leuk idee!!!Ik zal het zeker niet nalaten. Wij beginnen nu ook serieus af te tellen (nog 53 dagen!!!)GroetjesAnn
Goed idee Cindy ... zo kunnen ze misschien aan ons de dingen doorgeven waar ze pas achteraf nog aan gedacht hadden.Ik zelf trouw pas in december, nog even te gaan dus maar zal zeker daarna nog wel eens komen piepen en verslag uitbrengengroetjeskathleen
hallo allemaal,wij zijn reeds 25 dagen getrouwd, en zijn net terug van onze huwelijksreis in Mexico: het was zaaaaaalig!!!!De trouwdag zelf is heel goed verlopen. Ook ik had net als iedereen hier heel veel zenuwenop voorhand; maar op de dag zelf viel dat heel goed mee. Ik heb genoten van elk moment....ook al hadden we het weer niet mee: het regende verschrikkelijk, vooral wanneer we de kerk buiten kwamen! Gelukkig hadden wij een feestbus en konden de mensen allemaal de bus op komen en iets drinken.Echt waar, jullie moeten je niet te veel opwinden, alles komt in orde, en voor alles is een oplossing! er zijn genoeg mensen rondom jou die dag die allemaal voor je klaar staan wanneer er iets zou mislopen!heel veel groetjes en GENIET ERVAN, want voor je het beseft is je mooie wondermooie dag voorbij....
hoi cindy,tof!!!! Ik zal zeker nog iets van mij laten horen nog 73 dagengroetjes tanja