Nu Online
Momenteel zijn er 625 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Winkel Farah Love een aanrader

26-7-2008 19:12:03
Allen, lang ben ik op zoek geweest naar een geschikte bruidsjurk en had van velen horen zeggen dat ik zeker een kijkje moest nemen bij Farah Love in zwijndrecht. Na vele andere zaken bezocht te hebben heb ik hier mijn droomjurk echt wel gevonden. De verkoopsters waren heel vriendelijk en zeker niet opdringerig zoals julie soms schrijven. De collectie was uitgebreid en ik heb veel mogen passen. Dit in tegenstelling van andere zaken waar ik langst ben geweest. De kleedjes en accesoires waren echt van goede en bekende kwaliteit. Mijn gevolg heeft hier ook met zijn allen avondkledij gekocht of gehuurd en iedereen was echt tevreden hoor!

Ik kan deze winkel echt aan iedereen aanraden, het is echt de moeite waard

Succes met het vinden van je bruidsjurk!

Farah
17-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1049

Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik26-7-2008 21:40:15

Sluikreclame...

Anne

Meld misbruik26-7-2008 21:58:41

Inderdaad sluikreclame, Farah maakt reclame voor Farah Love...

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik26-7-2008 23:02:28

Sluikreclame, inderdaad!
In het vervolg misschien iets doordachter tewerk gaan... Farah van Farah love... naam staar er zo bij, dit terwijl andere firma's betalen voor hun reclame...

Farah
17-9-2009
 Meld misbruik27-7-2008 11:56:40

Begrijp deze onozele reactie echt niet, mijn naam is Farah Alparslan en ik heb in de verste verte geen binding met de winkel ik vrees dat er wel meer dan 1 Farah op deze aardbol rondloopt. Dat mensen zich met zo onozele dingen kunnen bezighouden gaat mijn hooft te boven! Ik dacht dat dit een serieus medium was.

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik27-7-2008 13:24:23

farah, ik zou toch eerst je tekstjes op spellingsfouten controleren want hoofD met een T schrijven komt nogel raar over...

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik27-7-2008 16:27:40

Farah,
Zo'n spellingsfouten komen inderdaad zeer raar over, en onnozel is trouwens met twee n-en ...
Als je inderdaad niemand van de winkel bent, dan moet ik mij verontschuldigen, want ik dacht ook dat het sluikreclame was. Als er veel over een winkel geklaagd wordt, en er dan opeens iemand opduikt die heel goede kritiek geeft, vind ik dat nu eenmaal verdacht. En als die persoon ook nog eens bijna dezelfde naam heeft als de winkel ... Tja. Ik weet zeker dat wanneer je in onze schoenen gestaan had, je dat ook gedacht zou hebben, zeker aangezien er hier op het forum veel handelaars aan sluikreclame doen ...
Dus nogmaals: als het, zoals je zegt, niet je bedoeling was om sluikreclame te maakt; dan bied ik je mijn verontschuldigen aan. Maar als dat wel de bedoeling was, dan raad ik je aan om het de volgende keer iets minder doorzichtig aan te pakken ...

Farah
17-9-2009
 Meld misbruik27-7-2008 16:58:27

Ik kan alleen mijn ervaring met anderen delen wat ook het doel van dit forum is niet? De opmerking van schrijffouten vind ik echt ongepast en niet terzake in dit forum. Ik wou enkel duidelijk maken dat er waarschijnlijk in alle winkels tevreden en ontevreden klanten zijn en dat ik in deze zaak wel tevreden ben. Zo lees ik ook veel goede en slechte commentaar over andere zaken. En ik heb heus geen percentje gekregen hoor. In elk geval ik ben nog maar sinds een tijdje op dit forum artikels aan het lezen en wou mijn positieve ervaring delen met anderen, blijkbaar niet echt in dank aangenomen door anderen. Het is makkelijker om negatieve dan positieve dingen te zeggen over een bepaalde zaak. Dus laat ons zeggen positief of negatief iedereen moet dit maar voor zichzelf beoordelen. Spijtig dat mijn berichtje dat ik gepost heb dit teweeg heeft gebracht! Ik denk volgende keer wel twee keer na voor ik iets post. PS sorry voor de schrijffouten :)

Dames toch hoop ik dat jullie allen positief aankijken tegen het kopen van een bruidsjurk waar dit ook zal zijn want dat is toch de bedoeling om heel deze gebeurtenis optimistisch te bekijken niet?

over and out

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik27-7-2008 20:22:30

Mijn excuses als dit niet gaat over sluikreclame, maar vind het nog altijd raar...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...