Terug naar overzicht
Sluikreclame...
Inderdaad sluikreclame, Farah maakt reclame voor Farah Love...
Sluikreclame, inderdaad!In het vervolg misschien iets doordachter tewerk gaan... Farah van Farah love... naam staar er zo bij, dit terwijl andere firma's betalen voor hun reclame...
Begrijp deze onozele reactie echt niet, mijn naam is Farah Alparslan en ik heb in de verste verte geen binding met de winkel ik vrees dat er wel meer dan 1 Farah op deze aardbol rondloopt. Dat mensen zich met zo onozele dingen kunnen bezighouden gaat mijn hooft te boven! Ik dacht dat dit een serieus medium was.
farah, ik zou toch eerst je tekstjes op spellingsfouten controleren want hoofD met een T schrijven komt nogel raar over...
Farah, Zo'n spellingsfouten komen inderdaad zeer raar over, en onnozel is trouwens met twee n-en ...Als je inderdaad niemand van de winkel bent, dan moet ik mij verontschuldigen, want ik dacht ook dat het sluikreclame was. Als er veel over een winkel geklaagd wordt, en er dan opeens iemand opduikt die heel goede kritiek geeft, vind ik dat nu eenmaal verdacht. En als die persoon ook nog eens bijna dezelfde naam heeft als de winkel ... Tja. Ik weet zeker dat wanneer je in onze schoenen gestaan had, je dat ook gedacht zou hebben, zeker aangezien er hier op het forum veel handelaars aan sluikreclame doen ...Dus nogmaals: als het, zoals je zegt, niet je bedoeling was om sluikreclame te maakt; dan bied ik je mijn verontschuldigen aan. Maar als dat wel de bedoeling was, dan raad ik je aan om het de volgende keer iets minder doorzichtig aan te pakken ...
Ik kan alleen mijn ervaring met anderen delen wat ook het doel van dit forum is niet? De opmerking van schrijffouten vind ik echt ongepast en niet terzake in dit forum. Ik wou enkel duidelijk maken dat er waarschijnlijk in alle winkels tevreden en ontevreden klanten zijn en dat ik in deze zaak wel tevreden ben. Zo lees ik ook veel goede en slechte commentaar over andere zaken. En ik heb heus geen percentje gekregen hoor. In elk geval ik ben nog maar sinds een tijdje op dit forum artikels aan het lezen en wou mijn positieve ervaring delen met anderen, blijkbaar niet echt in dank aangenomen door anderen. Het is makkelijker om negatieve dan positieve dingen te zeggen over een bepaalde zaak. Dus laat ons zeggen positief of negatief iedereen moet dit maar voor zichzelf beoordelen. Spijtig dat mijn berichtje dat ik gepost heb dit teweeg heeft gebracht! Ik denk volgende keer wel twee keer na voor ik iets post. PS sorry voor de schrijffouten :)Dames toch hoop ik dat jullie allen positief aankijken tegen het kopen van een bruidsjurk waar dit ook zal zijn want dat is toch de bedoeling om heel deze gebeurtenis optimistisch te bekijken niet?over and out
Mijn excuses als dit niet gaat over sluikreclame, maar vind het nog altijd raar...