Terug naar overzicht
Hey,moest je geen ringkussen vinden, kan je altijd aan de pastoor een schaaltje vragen (onze ceremoniemeester raadde dit aan) en je kan altijd een fotoalbum gebruiken als gastenboek. Of als je liever iets originelers hebt : een schildersdoek (te vinden bij Casa).
Ringkussens vind je bij Veritas. Ze liggen misschien wel niet in de winkel zelf. Ik wou speldjes en die lagen in hun stockageruimte. De kussentjes vond ik persoonlijk niet zo mooi maar ik wil dan ook geen klassiek ringkussentje. Je hebt ook leuke doosjes ed.Dat boek kan je eens zoeken bij een grote boekenwinkel. Ik krijg het cadeau van de ceremoniemeester.
ga ook eens kijken bij AVA papierwaren. Ik weet niet of die ergens in de buurt van Oostende te vinden is. Op de website staan alle winkels met adressen vermeld. Zowel voor ringkussen als voor gastenboek kan je er terecht.Ringkussentjes hebben ze in sommige bruidswinkels ook, dus steek misschien ook daar je licht eens op.groetjes Annelies en nog veel succes met de zoektocht!
Ringkussen: Veritas? Je kan ook eens in speelgoedwinkels kijken zoals Grasshopper, olifant of krokodil. Bij de meisjes spullen liggen vaak ook leuke dingen die je als ringkussen kan gebruiken. Zo hebben wij een juwelendoosje van Haba (speelgoedmerk) genomen. Gastenboek: vond ik ook een moeilijke klus. Uiteindelijk is het een fotoalbum geworden van bij AVA. Als je op zoek bent naar een gastenboek ook eens kijken bij de fotoalbums dus. Die kunnen daar vaak ook voor dienen.
wij hebben geen ringkussen, omdat ik er niet echt mijn ding tussen vond. Daarom hebben wij, na een tip op dit forem, 2 pluchen konijntjes gevonden (klinkt nogal dom). het zijn 2 enorm mooie konijntjes, een jongetje met broek en 'marcelleke'en een meisje met wit kleedje, die magneetjes in hun pootjes hebben, waardoor ze elkaar een hand kunnen geven. ik ga onze ringen rond hun hals binden. Gewoon de fun binnen stappen, want het is een babyknuffeltje!echt prachtig!voor een gasntenboek: 'au bon marché' in Gent (zijstraat van veldstraat, schuin over dille en kamille). is redelijk duur, maar het zijn wel prachtige, stoffen boeken!