Terug naar overzicht
Hey,Gewoonlijk vullen ze bij AVA snel weer aan. Even vragen wanneer ze normaal binnen zijn.Groetjes,Gerlinde
HalloIs er geen papierwinkel bij jou in de buurt? Wij hadden ons gastenboek gekocht in de winkel waar we onze uitnodigingen hadden laten drukken.Groetjes Annelies
In sommige winkels van Veritas hebben ze er ook en ik denk ook in de Club maar daar ben ik niet zeker van. Bij ons in de Ava waren ze ook uitverkocht en de nieuwe lading kwam volgende week al binnen.
Club heeft er ook maar niet zo mooi.Schleiper had prachtige, wel redelijk duur maar ja...;Karen
Wij hebben het gastenboek van Me to You.Die kan je overal krijgen!Fun,dreamland, expo, etchttp://michaelnsilke.bruiloftsite.nl
fiogf49gjkf0dWij hebben hetzelfde aan de hand gehad... in de AVA in Hasselt... ik heb week na week teruggebeld om te vragen of ze terug binnen waren... uiteindelijk heb ik naar een andere AVA winkel gebeld (Sint-Truiden) en daar lagen ze nog in overvloed!!! Bel gewoon eens een andere AVA-winkel op, misshien hebben ze er daar wel nog... groetjes
In de kaarskesprocessie in Lummen hebben ze er ook heel erg veel en mooie...GroetjesKim