Terug naar overzicht
Hey Marieke,Wat een tof thema ik heb geen voorbeeldje maar wat misschien wel leuk is is om een sprookjeskoppel vanuit bv je favoriete film op het voorblad the zetten bv zoals hier http://www.villaoostwold.nl/kids/pic/assepoester_02.jpg ik weet niet wat je juist zoekt maar het leek me wel watals je eerder voor iets anders wil gaankan je bevoorbeeld gewoon op de voorpagina iets zetten zoals "Once upon a time" of er was eens en misschien een figuurtje van een muiltje of een kikkertje ophangen ze verkopen die op dressedbyjill.nl.hopelijk ben je er iets meegroetjes Sarah30/05/2009
Dag MariekeAls muzikant werkte ik laatst (mei dacht ik) mee aan zo'n huwelijk in het sprookjesconcept (kasteel, ...). Dat was via huwelijksarchitecte Eveline Roman, misschien moet je haar eens contacteren voor wat ideetjes? => www.dreamevent.be Je mag gerust laten weten dat je via mij haar gegevens hebt gekregen.Groetjes,Tom Vanleeuwen
je moet eens op google zoeken naar :cinderella theme weddingof andere dingen maar dan in het engels, daar kan je super veel ideetjes op doen