Terug naar overzicht
dat zal rond de 1500€ zijn, hangt van jurk tot jurk en van winkel tot winkel af.zie ook eens op 2e hands sites mss kan je een koôpje doen
Ik verkoop mijn Linea Raffaelli-jurk waar ik op 16/2 een stralende bruid in was.Als je je email-adres achterlaat, stuur ik graag wat foto's door hoor. Je weet nooit dat het je goesting en aat is hé...Groetjes, Lien (162 dagen getrouwd) :-)))
Ik ben ook getrouwd in een Linea Raffaelli en wij hebben er zo een 1900 euro voor betaald... Volgens de winkel was dit wel één van de duurdere...Groetjes en nog veel succes met je zoektocht.
Ik heb een rok en een topje van linea met een stola en ik zal ongeveer aan 1200 euro liggen. Linea heeft kleedjes in verschillende prijscategorien.
fiogf49gjkf0dRok en top zijn duurder dan een kleed in 1 geheel. Mijn jurk van Linea kostte 1100 of 1150 euro.
fiogf49gjkf0dHoi,Mijn kleed van LR kostte 1850 euro.Cynthia09/08/08
Mijn LR jurk kostte 1250 euro.Groetjes,elisadiana1@hotmail.com
fiogf49gjkf0dDag Aline,ik ben op 7 juni getrouwd in een jurk van Linea Raffaelli, collectie 2008. Mijn kleed kostte 1135 euro, het sjaaltje 75. Ik doe het kleed nu weg voor 600 euro. Als je interesse hebt, stuur me dan maar een mailtje, dan stuur ik je wat foto's door. Nog veel plezier met de voorbereidingen.Groetjes Grietgriet_van_overmeire@hotmail.com