Terug naar overzicht
Hoe zit jouw uitnodiging eruit? Werken jullie met een foto? Ik ben zelf van plan eigen uitnodigingen te maken, maar ik heb totaal geen inspiratie!
fiogf49gjkf0dWij hebben ze ook volledig zelf gemaakt, met foto's. De mensen zijn er enthousiast over, en zijn inderdaad meestal goedkoper dan eentje uit een boekje, en persoonlijker ook natuurlijk.Als je een goede printer hebt, en als je met foto's werkt kan je eens uitkijken naar goedkoop fotopapier en je bent creatief, dan is dat een oplossing.GroetjesHeidi13/09/2008
op onze uitnodiging hebben we tekeningen van een trouwkoppeltje gekleefd. Heb ze zelf getekend en laat ze in heel wat zaken terugkomen. Mijn mama gaat bijvoorbeeld een quilt (patchwork) maken met de tekeningen ook in verwerkt. ook op de menu zullen ze pronken. Binnenkant is gewoon de tekst op ecrupapier geprint en gaan we dan op de gekleurde kaart plakken zodat er nog een randje overblijft. Onze kaart zelf is zwart, dus konden daar niet rechtstreeks op printen.Als je met foto's wil werken en je printer niet helemaal vertrouwd kan je altijd eens kijken bij www.foto.com . Super goedkoop en goei kwaliteit!groetjes Annelies