Terug naar overzicht
Trumpet Voluntary - bezorgt je kippevel
Waarom niet gewoon de originele bruidsmars van Wagner? Bij ons speelt de koster dit zelfs op het orgel, zal machtig zijn!cindy en maikelnog 9 dgen...
Wat ik ook mooi vind, zijn de gewone liefdesliedjes, enkel instrumentaal gespeeld. Vooral Everything I do van Bryan Adams en I will always love you van Whitney Houston zijn heel herkenbaar en mooi in de instrumentale versie. Wij gaan deze liedjes waarschijnlijk tijdens de communie spelen (vind ik ook zo'n moment waarop gezongen liedjes niet echt passen). Als je liever iets klassieks wilt, is "Ballade pour Adeline" ook prachtig.
Hallo,Wij hebben gekozen voor Canon van Johan Pachelbel. Ook een mooi stukje om de kerk binnen te komen. We vonden de bruidsmars niets voor ons, want ik denk zelfs dat ik mijne lach niet zou kunnen houden als ik da moest horen bij het binnenkomen. Maar dat is natuurlijk ieder zijn mening hé!GroetjesMieke24 juni
Wij hebben ook trumpet voluntary!!! Ik vond de trouwmarsen allemaal bobmastisch. En trumpet voluntary (Clarke) heeft zoiets vrolijk en geeft een lente gevoel!Ilse
Dag RuthEr nog niet aan gedacht om een live-orkestje in te schakelen voor tijdens de huwelijksmis? Alle nummers die hier al werden voorgesteld (Trumpet Voluntary van Clarke, Canon van Pachelbel, Bruidsmars en ook hedendaagse ballads) zijn mogelijk, eventueel ook in combinatie met zang!!Neem gerust eens een kijkje op www.imperialbrass.tk en laat het me weten mocht je nog vragen of voorstellen hebben!Groetjes,Tomtomvanleeuwen@hotmail.com