Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dDag Evelien,Het is wel niet in je regio, maar in Gent heb je Kaarsen Bert.Je kan er zowat alles vragen, vinden en laten maken.Groetjes.Sofie19/09/2009
hallo,Ik heb onze huwelijkskaars gevonden op www.dekaarsengieterij.be heel leuke en originele kaarsen, je hoeft je niet te verplaatsen, ze komen ze leveren aan je deur...een echte aanradergroetjes,Darcy08/08/08
In Scherpenheuvel aan de basiliek is er een winkel waar ze mooie bruidskaarsen verkopen (De kaarsenboetiek). Prijs/kwaliteit helemaal niet zo duur.Een speciale kaars die ik op internet voor 75 euro kon bestellen bij een kaarsengieterij kost daar maar 28 euro.
Hoi,Wij hebben vandaag onze kaars afgehaald bij de kaarskesprocessie in lummen. Ze hebben ook een site waar je eens kan op kijken. Maar ze zijn er heel vriendelijk en van prijs valt het daar ook heel goed mee. We hebben onze bedankjes voor de ouders en getuigen ook vandaar. Het is een kleinere versie van onze huwelijkskaars, echt leuk.Ik weet niet of het te ver is voor jullie, wijzelf zijn van Lanaken en dat viel van afstand heel goed mee.Groetjes en veel succes nog met de voorbereidingenEvi 08/08/08
Wij zijn ook van Vlaams-Brabant maar zijn speciaal naar Sint-Niklaas geweest: Figaro (ook doopsuikers etc.) op de Plezantstraat. Je hebt daar gelukkig wel wat keuze.Groetjes,Inge
Hallo Evelien,aan abdij Keizersberg is een winkeltje waar je kaarsen allerhande kan kopen. Onze pastor had ons aangeraden om daar te kijken, maar we zijn niet geweest. Ik maak onze kaars zelf: ik heb een 'gewone' witte kaars gekocht en ga daar nu zelf onze namen op zetten en in een hobbywinkel twee ringen halen om er op te plaatsen.Veel succes met de voorbereidingen!Ellen16/8/2008)
Mercikes voor de vele reacties! We hebben ondertussen een kaars gevonden in scherpenheuvel in de kaarsenboetiek de basseliek. Nog 1 week te gaan!! :-) Groetjes,Evelien