Terug naar overzicht
Ik ben er ook naar op zoek.. Maar nog niet gevonden
Moeten het echte zijn?Want in de AVA verkopen ze er zeker in een kokertje! (in rood,roos,wit, ...) Maar ik weet niet precies meer of het in papier of stof is.Groetjes Kathleen
Ik heb in de paas periode mandjes gekocht in de AVA voor de bruidskindje voor 1.50 Euro - rozenblaadjes vind je daar ook.Je zult anders eens moeten vragen als ze nog iets van de paascollectie in stock hebben liggen.
Misschien voor de rozenblaadjes (als het echte moeten zijn)eens informeren bij een bloemenwinkel die hebben dat meestal ook. Bij AVA hebben ze er ook in papier.Gr,Ann
Hallo Elke, Ik ben gewoon naar een bloemist in onze streek gegaan en die gaat voor zowel mandjes zorgen als voor verse rozenblaadjes.Misschien kan je eens informeren bij jouw bloemist?Veel success.Ingrid en RonyNog 10 dagen te gaan!
in antwerpen is er toch een winkel, ma hoe noemt die ook al weer...dacht het bruidsparadijs...daar hebben ze jurken, tot decoratie tot wagens kortom alles vr het huwelijk!
Inderdaad bij het Bruidsparadijs hebben ze ongelooflijk veel: kledij, accessoires, uitnodigingen, bedankjes.... De winkel ligt in Kapellen. Je kan ook eens gaan kijken op www.bruidsparadijs.be