Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHallo,mijn vriend en ik zijn vorig jaar begonnen met danslessen, niet echt voor onze openingsdans maar gewoon omdat het leuk leek. We gaan dit jaar ons tweede jaar doen, maar in het eerste jaar vind ik dat we ook al vrij veel kunnen. (zeker genoeg voor je openingsdans)We volgden les bij VDRG, verenigde dansscholen regio Gent, en je kon elke dag van de week les volgen. 't Is een heel flexibel systeem want ze geven telkens van zaterdag tot vrijdag dezelfde les dus je kiest zelf wanneer je naar de les gaat. Je kan elke week ook een andere dag, daar ben je vrij in. Het prijskaartje voor een jaar les (van oktober tot mei) was 120 euro dus dat viel heel goed mee vonden wij.Ik dacht dat ze een website hadden, als je vdrg intikt bij google, vind je hem wel veronderstel ik...Groetjes,Inge
fiogf49gjkf0ddank je wel! We zullen daar eens proberen. Als we in september starten, lukt het misschien om tegen onze trouw in mei een dans te kunnen. Hopelijk leggen ze alles stap voor stap uit, want wij beginnen met niets van ervaring...
Wij zijn ook van Gent. Ik heb ook gezocht maar we hebben (door onze zeer povere danservaring) gekozen voor privelessen.Ik vond wel iemand in Eeklo maar kozen toch voor Danzateljee in Berchem. 5 lessen, 185 euro maar je kent een dans op het liedje van je dromen.Wij leerden een rumba op Mad about you van Hooverphonic. Mijn man heeft geen gevoel voor ritme maar het was fantastisch!!Hij houdt ook rekening met je kleed, wij deden geen lifts maar heel veel draaikes om mijn kleed mooi te laten draaien. prachtig gewoon.Karen- 21 dagen gelukkig getrouwd -