Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen

28-7-2008 10:53:02
Dag medebruidjes,
Het afgelopen weekend heb ik mijn vrijgezellen "weekend" gehad in Borgloon in een huisje en het was super!!! Ik kreeg een blindoek op en voor ik het wist stond ik aan de ingang van suikerrock!! zaterdag sauna, massage, schuimwijn en spelletjesavond: party & co, singstar, buzz!!! het was zoooo fijn! Nu is het nog maar 5 dagen maar van zenuwen nog geen spoortje terwijl ik 3 maanden geleden kapot ging van de zenuwen. heel raar. Misschien besef ik het nog niet. Alles is wel al helemaal geregeld. Ik moet alleen nog de powerpoint presentatie afwerken. Dat is alles. Het weer ziet er voor zaterdag ook vrij gunstig uit. Warm maar bewolkt. Dat is al niet zo erg! Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes
Kim
02/08/08
http://erwinenkim.bruiloftsite.nl

Kim
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 439

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...