Terug naar overzicht
Hallo,wij gaan onze huwelijksbeloften ook zelf schrijven, maar deze staan niet in ons misboekje. We leren de beloften en het tekstje bij de ringen vanbuiten (zeker bij het uitwisselen van de ringen is het handig als je geen misboekje moet vasthouden). We maken wel een spiekbriefje met onze beloften dat we met een paperclip bevestigen aan ons boekje. We moesten maar eens een black-out krijgen hé...Groetjes,Britt.09/08/08
fiogf49gjkf0dHallo Kim,mijn ventje en ik hadden onze geloften ook zelf geschreven. Die staan niet in het misboekje, omdat die toch wel persoonlijk zijn. We hebben deze -min of meer- uit het hoofd geleerd. We hadden wel een spiekbriefje tussen ons eigen boekje bevestigd.Het tekstje bij de ringen leer je best wel vanbuiten. Je kan niet én de ring aanschuiven én je boekje vasthouden om de tekst te kunnen lezen. Dat hebben we zelf ondervonden. Mijn ventje heeft eerst m'n ring aangeschoven en pas achteraf z'n tekstje gezegd.Melissa121 dagen getrouwd
fiogf49gjkf0dHey!Bij ons stonden onze trouwbeloften wel in het misboekje.We hebben gewoon ons boekje vastgehouden om ze voor te lezen. Ook voor het geven van de ringen hebben we eerst ons tekstje gelezen uit ons boekje. Daarna heben gewoon ons boekje op de kant gelegd en de ringen gegeven. Het ging zeer vlot zo! Onze ceremoniemeester had dit ook voorgesteld van het zo te doen! ik zou niet weten waarom je je boekje niet zou kunnen vasthouden of je tekstje vanbuiten leren?! Nu, iedereen zijn mening natuurlijk! Veel succes ermee!Lieselot
Hoi,Wij gaan onze geloften ook zelf schrijven maar we printen ze niet af in ons misboekje. Onze priester raadde ons dat af omdat de mensen anders alles al op voorhand zitten lezen, en dan is dat magische moment er toch een beetje af, hé.Bij de ringen gaan wij de hulp inroepen van onze getuigen. Zij houden het boekje voor ons vast zodat wij het tekstje kunnen aflezen en tegelijkertijd de ring om de vinger kunnen schuiven.Groetjes,Catherine
hoi,Onze getuigen stonden naast ons en zij hielden het boekje voor vast voor ons. Ging zeer vlot zo...Groetjes,
Onze geloften stonden ook niet in het boekje, omdat mijn man niet wilde dat iemand die zou 'pikken' :-)Maar we hadden ook een briefje met onze gelofte in ons boekje en ik kende ze een beetje van buiten. Voor het tekstje bij de ringen hield de pastoor het boekje voor ons vast, maar dat tekstje kon ik eigenlijk van buiten.