Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dhoi , allereerst een dikke proficiat met jullie voorgenomen huwelijk.Normaal is de volgorde voor het binnen gaan van het gemeentenhuis zo : meest vanvoor de minst belangrijke (gezien vanuit familie standspunt) en achteraan de meest belangrijke ( jullie 2-tjes dus).voor de kerk is het ook zo maar als je papa je weggeeft loop jij arm in arm met je pap als allerlaatste en wachten jullie ook buiten aan de kerk tot je de intrede muziek hoort.je verloofde loopt als allereerste de kerk in , arm in arm met zijn mama. jou mama loopt arm in arm met je toekomstig schoonvader voor jou op in de stoet ( als voorlaatste dus).maar vergeet zeker niet dat jij en je papa pas binnen mogen gaan als de muziek begint. dit is het moment waarop iedereen zit en je toekomstige man klaar staat in de kerk om jou van je papa overtenemen. ik hoop dat dit het antwoord was dat jullie zochten.heel veel succes die dag en geniet ervan!!!!groetjes , Kathleen30/08/2008
Misschien een domme vraag, maar wordt dat nog gedaan "de bruid weggeven"? Ik doe geen traditionele ceremonie in de kerk, dus ik heb er echt geen idee van.
fiogf49gjkf0d@ Kathleen : mercikes voor de raad!@ Patricia : blijkbaar wel hè gezien wij het zo gaan doen! ;-)