Terug naar overzicht
Dag Ellen,Wij gaan zelf trouwen in de Montreal in Mechelen. Dat is dat hotel aan het meer. Wat alle mogelijkheden zijn moet je misschien eens opzoeken of vragen via www.hotelmontrealbelgium.be Succes!An
fiogf49gjkf0dHey ik heb daar aan gedachtmaar wij hebben daar de koffietafel van mijn oma en mijn overleden moeder gehouden.dus dit is geen optie meer voor mij.Toch bedankt!
fiogf49gjkf0dpassade - vlakbij op/afrit mechelen zuidgroter mechelenden ast kampenhoutrubenskasteel elewijtcheers, dj LeBart
Hey Ellen,Wij zijn zelf ook van omgeving mechelen dus wilden ook een feestzaal in de buurt.Wij hebben voor feestzaal De Cree gekozen.Hele mooie zalen een klein en een grote.Ze hebben ook een uitgebreid menu voor te kiezen.Deze zaal ligt wel in bonheiden. (Dorp 78)Groetjes Mandywww.joost-mandy.bruiloftsite.nl
Hoi!Veel familie van me hebben reeds hun feest gegeven in Hof Van Dijck... In de Merodestraat. Heel gezellig en heel klassevol... Laat maar weten als je ervoor beslist!Veel groetjes,Anneliesps: mocht je nog muzikale begeleiding zoeken voor je huwelijk, dat is mijn vriend z'n job dus... vraag maar weg!andalouseke@yahoo.com