Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHallo naamgenootje :o)onze menu's waren in piramidevorm. Vier driehoeken die we met overlappende flapjes aan elkaar geplakt hadden. (onderaan ook flapjes, zodat deze konden omgeplooid worden en de piramide stabiel stond)We hadden dus vier zijden. 1 met onze namen, trouwdatum en een foto (zelfde als in uitnodiging en misboekje), 1 zijde met de menu en de 2 overige zijden met stukje uit een feestreglement (bv http://users.telenet.be/kathleen-dimi/trouwen/Feestregl... )Het vergt wel enig knip- en plakwerk, maar het resultaat is wel origineel.Veel succes.Melissa121 dagen getrouwd
fiogf49gjkf0dDag MelissaIk heb net A4 kalkpapier gekocht van 200g, we gaan daar onze menu op afdrukken. We perforeren het papier aan 2 buitenzijden en halen er een satijnen lint door zodat je een rol bekomt. Hierin zet je een theelichtje, best in een longdrinkglas zo is het licht mooi verdeeld. Het is echt een prachtig effect. Enkel het afdrukken lukt me niet omdat het papier de inkt niet absorbeert, dus ik moet nog op zoek gaan naar een copycenter die dit op mijn kalkpapier kan afdrukken.GroetjesMieke1/1/8
fiogf49gjkf0dVoorkant van onze menu waren foto's van ons en de achterkant telkens een foto van het koppeltje voor wie de menu bestemd was met ineens een bedanktwoordje.elisadiana1@hotmail.com
Hoi Melissa,Wij hebben met de mannetjes van liefde is... gewerkt. Dit om assortie te werken met de tafelnamen. Mijn mama had de menu in gedichtvorm geschreven.Als je wil mail ik je een voorbeeldjegroetjes Marijke
Hey Marijke,Je mag me steeds een voorbeeldje doormailen hoor.Hoe meer ideeën, hoe meer keuze.Mijn mail: melissaaelbrecht96@hotmail.comAlvast bedankt.