Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben ook zo'n idee gehad, dus als jullie daar eens een kijkje willen gaan nemen kan dat op users.poink.be/ingrid-ludo Ik ga alvast eens op die van jullie piepen!Groetjes,Ingrid
Hey, wat leuk, zeg, jullie hebben dezelfde trouwringen als wij!!!! Voor ons is het wel nog even wachten: nog 10 dagen te gaan en dan zijn we ook getrouwd. Toffe site!
Mooie site!De trouwringen zijn erg in trek, denk ik. Want de onze zijn ook dezelfde! Veel succes!!Isabelle
Dat wil zeggen dat jullie goede smaak hebben van ringen hé :-) hihi. Wij vonden ze in ieder geval prachtig, gewoon en toch speciaal.Ingrid jouw site is ook heel tof. Sjiek gedaan!Groetjes en alvast een mooie huwelijksdag toegewenst!
Hihi, bedankt, Heidi. Welja, wij vonden ze ook simpel, maar toch wel heel mooi. Goeie keuze, hoor, Isabelle! ;-)
Leuke site!Neem gerust ook eens een kijkje op onze website: www.timme-didier.be (Nog 44 dagen te gaan!)
Hey timme en didier,amai coole website, heel knap gedaan!Ik zie dat jullie van dezelfde streek zijn als wij! Wij trouwen in Mortsel, en ons feest is in Edegem. We zijn bijna buren :-)Alvast een dikke proficiat en nog veel huwelijksplezier!Groetjes,heidi en bjorn
Hey broer en schoonzus van onze onderburen...wij hebben ondertussen ook een site, je kan ook altijd eens gaan kijken: http://users.poink.be/martijn_els groetjes,Els