Nu Online
Momenteel zijn er 442 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

te koop: bloemversiering kerk

28-7-2008 14:01:32
fiogf49gjkf0d
Hoi,

Ik ben recent zeer gelukkig getrouwd! Wij hadden gekozen om onze kerk niet te versieren met echte bloemen maar met zeer mooie namaakbloemen (van Floralux). We vonden het zeer geslaagd; de meesten hadden zelfs niet eens gezien dat het geen echte bloemen waren. Het zijn zeer fleurig gele en oranje bloemen; wij hadden deze aan de stoelen in het gangpad gebonden met een wit lintje eraan maar je kan ze misschien ook voor een andere versiering gebruiken. Aangezien wij er nu verder niet veel meer mee kunnen doen, zouden we ze graag doorverkopen. Interesse? Stuur een mailtje naar nancyvanhouteghem@hotmail.com en dan stuur ik je graag wat foto's door.

Groetjes,

Nancy

nancy
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 824

KELLY
5-9-2008
 Meld misbruik28-7-2008 18:40:18

fiogf49gjkf0d
ik ben wel geintreseerd kan je mij zo snel mogelijk de fotos doormailen de trouw is 5september

nancy
12-7-2008
 Meld misbruik28-7-2008 20:05:19

fiogf49gjkf0d
Hoi Kelly,

Geef even je emailadres, dan stuur ik je zo snel mogelijk een mail met de foto's.

Groetjes

Sylvie

Meld misbruik28-7-2008 21:12:37

fiogf49gjkf0d
Je mag ze naar mij ook eens doorsturen.

M'n mailadres is sylvieluickx@hotmail.com

Groetjes,

Sylvie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...