Nu Online
Momenteel zijn er 406 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DRINGEND: hoe namen voor tafels aanduiden?

28-7-2008 17:51:05
fiogf49gjkf0d
Hallo iedereen,

Ik trouw aanstaande zaterdag en de zenuwen nemen steeds meer toe! Ik ben nog op zoek naar een manier om onze tafelnamen op de tafels aan te duiden. Ons feest staat in teken van reizen. Op elke tafel staat een wereldbol, en elke tafelnaam is een naam van een stad waar we samen geweest zijn. Hoe kan ik nu op een duidelijke manier de tafelnaam weergeven, zonder te overdrijven (want met die wereldbollen op zich is het al druk genoeg)? Iemand enige suggestie?

Alvast bedankt!

Groeten,

Veerle
02/08/2008

veerle
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1117

Hélène
30-8-2008
 Meld misbruik28-7-2008 18:09:57

fiogf49gjkf0d
Je kan een post-itje op kleven in de vorm van een hart of zo en daar in het groot de stad opschrijven. Het puntje kan de ligging van de stad aanduiden op de bol.

Of je kan pijltjes met zuignapjes kopen, daar een vlaggetje aanhangen met de naam van de stad opgeschreven. En het pijltje op de ligging van de stad vast hechten.

s
1-6-2007
 Meld misbruik29-7-2008 8:43:36

fiogf49gjkf0d
Foto van jullie tweetjes in die stad waarom een duidelijk toeristisch kenmerk van die stad staat.
Voorbeeld: brussel: jullie ah atonium, parijs: jullie ad ijfeltoren, straatsbrug: jullie ad kathedraal, barcelona: jullie aan sagradia familia...
zoiets gelijkaardigs heb ik al gezien op een trouw.
die wereldbollen eventueel weglaten?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...