Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHey WendyHeb je je trouwkleed dan niet mooi gestreken meegekregen? Normaal doen ze dat toch?Hopelijk kan je nog iemand vinden meiske.. Ikzelf ga de jurk pas halen een week voor we gaan trouwen...Welke stof is het?Succes ermeeWendy en Patrick13/09/08
fiogf49gjkf0dsatijn ja maar om dat ze op verlof gingen moest ik ze mee paken maar dat vond ik niet zo erg maar als ik hem uit de hoes haalde zag ik dat hij echt wel op gestreken moet worden ik hoop ook dat ik wat vind xxxx
fiogf49gjkf0dNormaal gezien strijken ze die als je die meeneemt.Ik trouw ook op 23/08/08 (hopelijk hebben we goed weer hé :-) en ik ga mijn kleed 09/08/08 gaan ophalen. Dan heb ik ook mijn laatste pasbeurt en krijg ik hem gestreken mee naar huis
fiogf49gjkf0dMisschien kan je een professionele strijkster zoeken (die niet afhangt van een wasserij). Ik zou het kleed in ieder geval niet laten wassen, stel je voor dat er iets mis gaat, of dat je kleed er net iets minder nieuw uitziet...Succes!
kan je niet naar andere bruidswinkel in de buurt en je probleem uitleggen en vragen of zij tegen betaling je kleed niet willen opstrijken? als je nog geen schoenen of juwelen of zo hebt kan je dat dan ook hier kopen en dan is iedereen tevreden?In elk geval: niet wassen want het ziet er dan belange niet meer hetzelfde uit!!!succesKim