Terug naar overzicht
Wij gaan ook een aantal alternatieve Nederlandstalige nummers in onze dienst verwerken. Enkele nummers waar wij aan gedacht hebben:Als ze lacht - YevgueniHouden van - Miel CoolsAvond - Boudewijn de GrootFantastig toch - Eva de RoovereSpanje als besluit - Blof...
fiogf49gjkf0dIn de viering van mijn schoonbroer en vrienden van de scouts is het nummer:"ik geloof" gebruikt, maar ik weet niet wie het zingt.De tekst gaat zo: ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij.Ik denk dat Jeff Vanuytsel (ik weet ook niet precies hoe het schrijft) enkele nummers heeft. Wij houden ook van kleinkunst. Voor onze viering zouden we oa ook het nummer van Yevgueni 'als ze lacht' gebruiken. Wij zijn nog niet echt bezig met onze viering, maar dat nummer zal waarschijnlijk wel gebruikt worden. Daarnaast vind ik het franstalige nummer van Axelle Red 'parce que c'est toi' ook heel mooi.groetjes, Caroline
fiogf49gjkf0dHey Hilde,'Ik heb je lief' van Stef Bos is een mooi nederlandstalig nummer met een heel mooie tekst.Groetjes
fiogf49gjkf0dWij nemen 'Alles' van Herman Van Veen, ook heel mooie tekst!
fiogf49gjkf0dhey Hilde,wat ook altijd wel toepasselijk is: "ik zal je man zijn" van raymond van het groenewoud
Dat van 'ik geloof, ik geloof,...in jou en mij' is Avond van Boudewijn De Groot.Wij gaan ook Yevgueni 'Als ze lacht' gebruiken, héél leuk liedje!!Gwen25/04/2009