Nu Online
Momenteel zijn er 403 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

forever friends

29-7-2008 11:21:39
Hallokes medebruidjes,
Voor de aanduiding van de tafels heb ik prenten gekozen van forever friends. Maar om de gasten naar de tafels te leiden zou ik hierbij graag tafelnamen hebben zodanig tafel per tafel afgeroepen kan worden ipv iedereen als nen zot naar zijn tafel begint te zoeken.
Kan iemand mij helpen met het geven van namen aan de verschillende tafels misschien iets ivm forever friends?

Groetjes,
Eveline
16/08/08

eveline
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 913

ANN
31-5-2008
 Meld misbruik29-7-2008 16:39:51

Hallo Eveline,wij hadden prentjes van me to you beertjes en onze dj bracht ons op het idee om aan de achterkant van het kaartje een vlag van een bepaald land te zetten.Wij hebben de tekening in het groot gemaakt met de vlag daaropvoor op de tafel te zetten.Onze dj heeft gewoon het volkslied afgespeeld van het land en telkens wel het land vernoemt en dat is allemaal goed verlopen.De vlaggen heb ik gewoon op internet gevonden doorgestuurd in bijlage naar mijne email en afgedrukt op een grote plakker.Er kruipt wel wat tijd in maar was heel tevreden van het resultaat en heb er heel veel positieve en leuke reacties op gehad.Er waren zelfs mensen die de kaartjes mee naar huis namen als aandenken.Groetjes Ann.
PS:Ik had op de kleine kaartjes ook de namen vermeldt van de personen.Hopelijk ben jer iets mee.

eveline
16-8-2008
 Meld misbruik29-7-2008 16:46:37

Ann,
Zou je hiervan misschien een foto naar mij kunnen doormailen?
Alvast bedankt!

Groetjes,
Eveline

peter.joosen2@telenet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...