Terug naar overzicht
hoi ellen, ik weet nie vanwaar je bent. zelf bn ik van limburg en heb ook zopas een kleed gekozen. zelf ben ik op anraden van anderen eens geen kijken in een winkeltje met turkse uitbaters in heusden. heb een prachtige jurk gevonden en echt nie duur.
op www.otto.be kan je leuke jurken vinden en helemaal niet duur (je moet maar eens kijken bij jurken -lang).
Als het echt een trouwkleed moet zijn voor je trouw in het buitenland geen idee, maar ik weet wel dat er hele mooie lange witte jurken zijn van Mexx en Esprit! Is wel geen echte trouwjurk dan maar ze zijn erg mooigroetjeswendy en patrick13/09/08
hey iedereenik heb 2 mooie kleedjes gevonden op de site van otto. ik begin zo te twijfelen hé,heb echt schrik dat hij mij kleedjes niet mooi gaat vinden! hadden jullie dit ook? ik denk dat ik toch ook maar is eerst naar antwerpen of zo ga gaan,daar kan ik tenslotte direct de kleedjes passen.Groetjes
Heyin Kortrijk is een outlet voor trouwjurken. Een vriendin heeft er voor 300 euro een vrij sober kleed gekocht. Ik ben er zelf nog niet geweest, maar zij vond het de moeite...