Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHallo,We zijn in de Vlasschaard één keer voor een huwelijksfeest geweest en voor de rest zijn er we er al een paar keer gaan eten met Kerstmis. Het is een hele mooie zaal en de tafelschikking en -versiering waren prima. We hebben er steeds goed gegeten en nooit met honger naar huis gegaan! Bij het huwelijk van mijn neef was er soep aan tafel, warm buffet en groot dessertenbuffet. Allemaal dik in orde! Het enige minpuntje (misschien wat vitten) dat wij steeds opnieuw ondervinden is de "boertigheid" van sommige obers. Er zijn een paar obers die er vast staan, maar de gasten niet naar behoren behandelen. Zoals ik al zei is het een beetje vitten...
Hallo, wij hebben deze zaal ook overwogen. Je moet er eens 's avonds langsrijden, dan is hij echt prachtig. Ze kwamen ook vriendelijk over, vond ik. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor De Vesten in Veerle-Laakdal. Ik vond deze zaal iets mooier, maar vooral gemakkelijk te vinden voor een familie die niet uit de buurt komt en geen gps heeft :)Veel succes ermee!veerle