Nu Online
Momenteel zijn er 316 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

26/7 was onze dag

29-7-2008 13:14:08
fiogf49gjkf0d
Hallo iedereen,

het zit erop, zaterdag was onze dag en we hebben echt genoten. Ik heb wel bijna niks kunnen slapen en de nacht duurde een eeuwigheid. Ik zou iedereen aanraden om de dag voor de trouw toch even te proberen relaxen, ik ben van de voorbereidingen in mijn bed gekropen en kon de slaap niet vatten maar soit,
onze dag begon om 5:30 (voor mij toch:-) heb bij mijn ouders geslapen. Eerst naar kapster waar ik serieus langer gezten heb dan voorzien:) maar geen stress. Dan thuis make up en voor ik het wist was mijn ventje daar.

Hij was echt prachtig! (cliche cliche maar twas echt zo:-) En maar huilen dat ik deed:-) hij begon al te vrezen dat ik het niet meer zag zitten:-)

Dan zijn we met de auto's naar de wet in Zomergem gereden waar zijn oom de ceremonie voorging en hij heeft er iets heel persoonlijks van gemaakt! Dan snel naar de kerk want we zaten een beetje achter op schema:-)

De misviering was prachtig; genoten van de mooie muziek en de pastoor die zijn best deed. En heb serieus gehuild tijdens mijn geloften. Maar dat hoort erbij zeker.

Dan naar mijn ventje zijn oma in rusthuis om dat te stoppen aan onze bouwwerf om wat foto's te nemen.

Dan terug naar Bassevelde waar de suite ons zat op te wachten om iets te eten en dan is het beginnen regenen. Ik vreesde er echt voor maar toen we begonnen aan de familiefotos is het gestopt. Gelukkig! Dan zijn we foto's gaan nemen aan de boerekreek en in de polder en is de zon er door gekomen. Dit was echt zo een moment van ons twee ondanks de aanwezigheid van fotograaf en de video-oot:-)(zoals hij zichzelf noemde:-)
Hier heb ik echt van genoten en veeeeel gelachen.

Dan naar de feestzaal (Mimosa) Iedereen was enorm tevreden, stralend zonnetje, lekkere hapjes en veeeeeel ambiance. Mijn ventje is dan wel even ziek geweeest (van de warmte vermoedelijk) maar dat was snel terug over. En dan het uiteindelijke avondfeest. Moet eerlijk toegeven dat ik toen al zodanig moe was dat ik niet zo veel meer weet van het feest. Iedereen vraagt ook constant je aandacht maar het was fijn. Lekker gegeten, gedanst, gebabbeld en om 5:30 huiswaarts gekeerd.

Ik zou aan iedereen willen zeggen geniet ervan want het is ECHT wel snel voorbij en op die dag doen planningen en kleine probleempjes er niet meer toe dus maak je er ook niet druk om op voorhand. Het is jouw dag!

Ik ben nu al twee dagen aan het nagenieten van al de verhalen van de mensen en de cadeautjes die uitstaan in ons appartement.
Morgen is mijn ventje thuis ( volop aan ons huis aan het werken)en geven we een BBQ om de ouders te bedanken. En donderdag nemen we het er ook nog eens van met ons twee.

Binnen twee weken start ik op mijn nieuwe job en eind augustus gaan we nog een weekje naar Mexico!!!! Jiehaaaaaaaaaaaaaa.

Mensen geniet van jullie dag en de toekomst die in het verschiet ligt!

Vele groetjes
Annelies
PS/ voor mij geen zwart gat, alleen maar genieten en toch ook wel beetje opgelucht dat het een mooie dag was en we terug aan het normale leven kunnen beginnen:-)

Annelies
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1072

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik29-7-2008 17:39:38

fiogf49gjkf0d
wat een mooi verhaal!
een dikke proficiat met je huwelijk, maak er iets moois van...
groetjes
Kim

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik30-7-2008 8:17:28

Proficiat & geniet van je huwelijksleven :)

Marieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...